English

اسامی شرکت کنندگان در رقابت های قهرمانی آسیا اعلام شد

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری نفرات شرکت کننده برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

اسامی شرکت کنندگان در رقابت های قهرمانی آسیا اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقات دوچرخه‌سواری داخل سالن قهرمانی آسیا از فردا در شهر جاکارتای اندونزی آغاز خواهد شد و نمایندگان کشورمان با رقبای خود به مسابقه می‌دهند. جلسه فنی مسابقات امروز برگزار شد و این دوره از مسابقات از فردا رسماً آغاز می‌شود. در روز نخست طبق برنامه از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر در دو نوبت صبح و بعدازظهر به وقت تهران رکابزنان مسابقه خواهند داد.

اولین رقابت نمایندگان کشورمان در این مسابقات در ماده 4 کیلومترتیمی مردان در رده جوانان خواهد بود که براساس اعلام محمود پراش سرمربی تیم ملی ایران، عماد محمدی، داوود محمدآبادی، علی لبیب و امیرحسین محمدی رکابزنان ایران در این ماده خواهند بود. این مسابقه از ساعت 10 صبح آغاز می شود.

دومین رقابت فردا را ساجده سیاحیان در رده سنی جوانان برگزار می‌کند. سیاحیان در ماده اومنیوم رقابت خواهد کرد. او همچنین از ساعت 15 در رشته پوینت‌ریس نیز رقابت خواهد کرد. همچنین در نوبت بعدازظهر فروزان عبداللهی به عنوان تنها نماینده بانوان رده سنی بزرگسالان در ماده پوینت‌ریس رقابت خواهد کرد.

یکی دیگر از رشته های مهمی که در روز اول مسابقات برگزار خواهد شد، چهار کیلومتر تیمی آقایان بزرگسالان است که بهنام آرین، حسین ناطقی، محمد رجبلو و امیرحسین جمشیدیان نفرات کشورمان را در این ماده تشکیل می‌دهند.

مراسم افتتاحیه این مسابقات امشب در جاکارتا برگزار خواهد شد و مسابقات از فردا چهارشنبه 19 دی ماه تا 23 دی ماه ادامه پیگیری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی