English

پیروزی سخت چلسی در لیگ جزیره

چلسی رتبه چهارم خود را در لیگ برتر انگلیس حفظ کرد.

پیروزی سخت چلسی در لیگ جزیره

به گزارش خبرگزاری موج، چلسی لحظاتی قبل تیم کریستال پالاس را با یک گل شکست داد. زردپوشان چلسی که در رده چهارم جای داشتند، می دانستند که در صورت پیروزی می توانند فاصله با آرسنال را به 5 امتیاز افزایش دهند و در صورت لغزش سیتی برابر ساوتهمپتون، به یک امتیازی این تیم برسند. شاگردان ساری از ابتدای بازی کنترل توپ و میدان را در دست گرفتند ولی نیمه اول نیمه چندان پر حادثه ای نبود.

در واقع چلسی تیم برتر زمین به نظر می رسید اما قادر به خلق موقعیت صد در صد گلزنی نبود. البته دقیقه 31 بازی توسط ژیرو به یک گل نیز دست یافت ولی کمک داور به درستی پرچم زد و اعلام آفساید کرد.

دو شوت از ویلیان که هر دو با واکنش خوب گلر پالاس راهی به دروازه پیدا نکرد، از دیگر موقعیت های میهمان بودند. ضمن اینکه پالاس نیز توسط زاها یکی دو فرصت نصفه و نیمه خلق کرد و تیم دست و پا بسته ای نبود. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

چلسی شش دقیقه پس از شروع نیمه دوم به گل رسیدو گلی که استحقاقش را نیز داشت.

ارسال یک پاس عمقی بلند از میانه زمین توسط لوئیز برای کانته، با کنترل سینه عالی ستاره فرانسوی در درون محوطه جریمه و سپس شوت دقیق پای چپ او همراه شد تا به شکلی زیبا چلسی به گل برسد.

چلسی تیم برتر میدان بود و دقیقه 72 به یک گل دیگر هم رسید اما بازهم گل مردود اعلام شد. زننده این گل آفساید هم ژیرو بود تا دومین گلش هم پذیرفته نشود.

پالاس از دقیقه 80 خیمه سنگینی روی دروازه چلسی زد و با ارسال توپ از جناحین سعی در باز کردن لایه های دفاعی چلسی داشت. دقیقه 83 فن آنهولت شانس خود را با شوتزنی امتحان کرد اما توپ در میانه راه به لوئیز برخورد کرد و راهی کرنر شد. 

دو دقیقه بعد ضربه فنی زاها با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت شد تا آه از نهاد هواداران بلند شود.

دقیقه 88 روی اشتباه رودیگر فرصت بسیار خوبی برای پالاس ایجاد شد اما ضربه مهاجم این تیم از چند قدمی دروازه به آسمان زده شد.

در نهایت حملات سنگین پالاس در دقایق پایانی بی نتیجه ماند و چلسی از این بازی دشوار به سلامت و با سه امتیاز خارج شد. آبی ها حالا در جدول 43 امتیازی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه