English

استیلی:

عملکرد داوران اردنی به هیچ وجه خوب نبود

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: انتظار چنین عملکردی را از تیم اردن نداشتیم و فکر نمی‌کردیم چنین بازی سختی در پیش داشته باشیم. البته عملکرد داوران اردنی به هیچ وجه خوب نبود و خصوصا در دقایق ابتدایی با تصمیمات یک طرفه تمرکز تیم ما را گرفتند.

عملکرد داوران اردنی به هیچ وجه خوب نبود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال امید با اشاره به بازی تیم ملی فوتبال امید برابر اردن اظهار کرد: بازی بسیار مفید و خوبی را برگزار کردیم که برای شناسایی و رفع نقاط ضعف ما تاثیرگذار بود. در واقع انتظار چنین عملکردی را از تیم اردن نداشتیم و فکر نمی‌کردیم چنین بازی سختی در پیش داشته باشیم. البته عملکرد داوران اردنی به هیچ وجه خوب نبود و خصوصا در دقایق ابتدایی با تصمیمات یک طرفه تمرکز تیم ما را گرفتند.

مدیر تیم امید هم‌چنین اضافه کرد: ما در دقایق ابتدایی غافلگیر شدیم و روی یک موقعیت ضدحمله از حریف عقب افتادیم اما در ادامه با آرامش و خونسردی بازی را در اختیار گرفتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که البته یک گل به همراه داشت.

استیلی اظهار کرد: اردن تیم بسیار خوبی بود و نسبت به سوریه عملکرد بهتری داشت اما بچه‌های ما کاملا مسلط و برتر از حریف ظاهر شدند. تساوی در زمین حریف نتیجه بدی نیست ولی به اعتقاد من ما شایسته پیروزی بودیم و کاملا برتر از حریف ظاهر شدیم.

مدیر تیم امید در پایان گفت: نتیجه بازی‌های تدارکاتی، شناسایی نقاط ضعف است. ما به عمان و سوریه هیچ فرصتی ندادیم اما اردن از ضد حمله برابر تیم ما به گل رسید. قطعا کادر فنی این مسابقه و نقاط ضعف و قوت تیم را به دقت مورد آنالیز قرار می‌دهد تا برای حضور در تورنمنت قطر آماده شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه