English

قضاوت ۶ داور ایرانی در مسابقات جهانی تیراندازی با کمان

، فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان از ۶ داور بین المللی تیراندازی با کمان ایران برای قضاوت در مسابقات جهانی دعوت کرده است.

قضاوت 6 داور ایرانی در مسابقات جهانی تیراندازی با کمان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان از ۶ داور بین المللی تیراندازی با کمان ایران برای قضاوت در مسابقات جهانی دعوت کرده است.

اسامی داوران و مسابقات آن‌ها به شرح زیر است:

حسین نصیری نژاد مسابقات مرحله چهارم جام جهانی آلمان (۱۰ تا ۱۶ تیرماه ۹۸) قضاوت خواهد کرد و غزاله رسولی داور بین المللی کشورمان مسابقات قهرمانی جهان معلولین و سهمیه پارالمپیک، هلند (۱۳ تا ۱۹ خردادماه) و قهرمانی جهان و سهمیه المپیک هلند (۲۰ تا ۲۶ خردادماه) داوری قضاوت می‌کند.

داوود نعمتی نیا مسابقات قهرمانی جهانی معلولین و سهمیه پارالمپیک، هلند (۱۳ تا ۱۹ خرداد ماه) قضاوت خواهد کرد و نسرین قشقایی نیز مسابقات مرحله سوم جام جهانی – ترکیه – (۳۰ اردیبهشت تا ۵ خردادماه) قضاوت می‌کند و همچنین داور بین المللی جوانان ایران، زهرا فهیم مسابقات قهرمانی جوانان جهان – اسپانیا (۲۸ مرداد تا ۳ شهریورماه) قضاوت خواهد کرد و همچنین شهرزاد الهیاری مرحله دوم جام جهانی چین (۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت ماه) را قضاوت می‌کند.

با توجه به افزایش تعداد داوران بین المللی در جهان و کاهش تعداد مسابقات جهانی، در هیچ زمانی انتصاب تعداد ۶ داور از یک کشور انجام نگرفته که این انتصاب پیرو عملکرد خوب در مسابقات جهانی گذشته و همچنین قبولی امتحان تمدید اعتبار بین المللی با امتیاز بیش از ۹۶/۵ صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی