English

ساعت قرعه کشی مرحله حذفی لیگ اروپا مشخص شد

مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا روز دوشنبه ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه برگزار می شود.

ساعت قرعه کشی مرحله حذفی لیگ اروپا مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، شب گذشته با برگزاری دیدار‌های هفته ششم لیگ اروپا مرحله گروهی لیگ اروپا به پایان رسید و ۲۴ تیم با قرار گرفتن در رده‌های اول و دوم گروه‌های خود به دور یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کردند. ضمن این که ۸ تیم نیز از گروه‌های هشتگانه لیگ قهرمانان اروپا به لیگ اروپا راه یافتند تا تعداد تیم‌های مرحله یک شانزدهم نهایی به ۳۲ تیم برسد.

مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا روز دوشنبه ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در شهر نیون سوئیس برگزار خواهد شد.

۳۲ تیم صعود کرده، در ۲ سید مجزا قرار می‌گیرند؛ یک گروه شامل صدرنشینان ۱۲ گروه دور گروهی لیگ اروپا  به همراه ۴ تیم برتر صعود کرده از لیگ قهرمانان خواهد بود.سید دوم هم شامل تیم‌های دوم ۱۲ گروه دور گروهی و ۴ تیم آمده از لیگ قهرمانان است.تیم‌های سید یک در بازی رفت مهمان خواهند بود.

طبق قوانین قرعه کشی، هیچ باشگاهی نمی‌تواند با تیمی که در مرحله گروهی با آن همگروه بوده، رو به رو شود؛ از طرفی هیچ باشگاهی با باشگاه هم وطن خود پیکار نخواهد کرد.بازی‌های رفت مرحله یک شانزدهم در تاریخ ۱۴ فوریه برگزار می‌شوند و دیدار‌های برگشت این مرحله هم یک هفته بعد یعنی ۲۱ فوریه برگزار خواهد شد.

تیم‌های بایر لورکوزن، سالزبورگ، زنیت، دینامو زاگرب، آرسنال، رئال بتیس، ویارئال، آینتراخت فرانکفورت، خنک، سویا، دیناموکیف، چلسی به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک شانزدهم شدند و تیم‌های اف سی زوریخ، سلتیک، اسلاویا پراگ، فنرباغچه، اسپورتینگ لیسبون، المپیاکوس، راپید وین، لاتزیو، مالمو، کراسنودار، رن، باته بوریسوف به عنوان تیم دوم به این  مرحله راه یافتند.
همچنین تیم‌های سوم لیگ قهرمانان اروپا که شامل ناپولی، والنسیا، اینتر، بنفیکا، ویکتوریا پلژن، کلوب بروخه، شاختار دونتسک، گالاتاسارای هستند نیز  به تیم‌های حاضر در لیگ اروپا اضافه می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی