English

لحظه به لحظه با حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان+عکس و فیلم

سپاهان و پرسپولیس در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هجدهم امروز به مصاف هم خواهند رفت که هواداران دو تیم از چند ساعت مانده به آغاز بازی خودشان را به ورزشگاه نقش جهان رسانده اند.

لحظه به لحظه با حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج، تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هجدهم فوتبال ایران امروز 18 آذر ماه از ساعت 16:10 دقیقه به مصاف هم خواهند رفت.

حواشی شب قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان

سپاهانی ها در این دیدار بیشتر از هر تیم دیگری درگیر حاشیه شده اند از همان ابتدا حواشی و سخن های برانکو ایووانکویچ درباره عملکرد تیم داوری سبب شده تا به دستور کمیته داوران ،علیرضا فغانی به عنوان قضاوت کننده این دیدار انتخاب شود.

اعضای تیم پرسپولیس که عصر دیروز به فرودگاه اصفهان رسیده بودند قصد داشتند با یک دستگاه اتوبوس دیگر راهی محل اقامت خود شوند که اتوبوس آنها مورد حمله افراد ناشناسی قرار گرفت و موجب شکسته شدن شیشه‌های آن شد که باعث شد ترس و دلهره بزرگی به کاروان پرسپولیس منتقل شود.

حمله به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان

با حضور کاروان پرسپولیس در شاهین شهر و نزدیکی هتل محل اسکان خود، با صحنه عجیبی مواجه شدند. نزدیک به 800 هوادار این تیم با تجمع خود نزدیک هتل محل اسکان، عملا باعث مسدود شدن مسیر کاروان این تیم شده بودند.

با هر مشکلی که بود اتوبوس در نزدیکی هتل پارک کرد تا بعد از دقایقی بازیکنان با تدابیر صورت گرفته مهیای حضور در هتل و در ادامه اتاق‌های خود شوند. با این حال هجوم هواداران بار دیگر مسیر خروج آنها را مسدود کرد؛ هوادارانی که به دنبال گرفتن عکس یادگاری و ملاقات با بازیکنان محبوب خود و البته برانکو ایوانکوویچ بودند.

بازیکنان که از این استقبال حیرت زده شده بودند با مشکل بزرگی برای حضور در هتل مواجه شدند و هر لحظه نیز دایره این هجوم تنگ‌تر می‌شد تا انتقال بازیکنان به محوطه هتل سخت‌تر شود.

هواداران مشتاق ملاقات بازیکنان که دشواری بزرگی برای کاروان تیم شکل داده بودند در ادامه به هتل نیز هجوم بردند تا پلیس با اقدامات امنیتی به دنبال کنترل وضعیت باشد که چند گاز اشک آور  در محوطه هتل پرتاب شد! تا هواداران متفرق شوند.

برانکو ایوانکوویچ و دیگر اعضای تیم به دنبال آرام کردن جو بین بازیکنان تیم بودند و در نهایت این ماجرای دو ساعته با متفرق شدن هواداران خاتمه یافت.

نکته عجیب اما مصدومیت آدام همتی بود! بازیکن جوان پرسپولیس بعد از آرام شدن شرایط اعلام کرد با ضربه مشت یک ناشناس و در ادامه لگد فردی دیگر در مسیر حضور به هتل آسیب دیده است.

حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان

هواداران فوتبال در اصفهان که اشتیاق زیادی برای این بازی داشتند، از صبح اول وقت خود را به ورزشگاه نقش جهان رسانده اند. همچنین پرسپولیسی ها هم باتوجه به این که تنها ده درصد از جایگاه های نقش جهان به آن ها می رسد، از ساعات اول صبح راهی نقش جهان شده اند تا پشت در نمانند.

بلیت قسمت VIP نیز در ورزشگاه نقش جهان به فروش می رود.

ورزشگاه نقش جهان

ساعت حدود یازده و 20 دقیقه حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه عرب معاون امور اداری باشگاه وارد اصفهان شدند.

 

بر اساس شنیده ها ورود شیپور برای هواداران پرسپولیس ممنوع است.

نزدیک به حدود 4 ساعت تا بازی بوده حمیدرضا گرشاسبی وارد اردوی پرسپولیس شد.

ساعت 12:55 دقیقه وضعیت ورزشگاه نقش جهان و سکوهای تیم میهمان که یک سوم از آن ها پر شده است.

ورزشگاه نصف جهان1

حدود سه ساعت مانده به شروع بازی بلیت‌های جایگاه پرسپولیس به اتمام رسیده است و دیگر بلیت به هواداران این تیم فروخته نمی‌شود.

گفته می شود، باوجود اتمام بلیت جایگاه های تیم میهمان،  بلیت برای پرسپولیسی ها در بازار سیاه به قیمت 30 تا 80 هزار تومان وجود دارد.

محرم نویدکیا در اردوی پرسپولیس حاضر شد تا به زردها روحیه بدهد. او عکسی به یادگار با قلعه نویی ثبت کرد.

حدود دو ساعت و نیم به بازی، سپاهانی ها نزدیک به نیمی از سکوهای طبقه اول را در اختیار خود گرفته اند.

پس از این که مسئولان برگزاری بازی و مسئولان انتظامی به پرسپولیسی ها تضمین امنیت دادند، کاروان تیم پرسپولیس با اتوبوس زرد رنگ راهی ورزشگاه شد.

برخی از هواداران سپاهان که در ورزشگاه هستند علیه شجاع خلیل زاده شعارهایی سر می‌دهند.

درحالی که کم‌تر از یک ساعت تا آغاز دیدار سپاهان و پرسپولیس زمان باقی مانده است، چیزی حدود ۱۰ هزار هوادار سپاهانی و ۴ هزار هوادار پرسپولیسی خود را به ورزشگاه نقش‌جهان رسانده‌اند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

محرم نویدکیا، هادی عقیلی و محمود کریمی با تشویق بی امان هوادارن وارد ورزشگاه شدند.

هوادارنی که موفق به تهیه بلیت نشدند نرده‌های حفاظتی را شکستند.

ظرفیت ورزشگاه نقش جهان تکمیل شد و این در شرایطی است که صد‌ها نفر از هواداران تیم‌های سپاهان و پرسپولیس پشت در‌های ورزشگاه باقی مانده اند.

قلعه‌نویی به همراه برانکو و دیگر مسئولان دو باشگاه در این مراسم حضور داشتند.

امیر قلعه نویی

ضمن اینکه به مناسبت خداحافظی حسینی از بازی‌های ملی، پیراهن سپاهان با نقش ۱۱۵ بازی ملی در دستان کاپیتان سرخپوشان و بازیکن سابق طلایی پوشان قرار گرفت.

تونل افتخار سپاهانی‌ها و تقدیر از سیدجلال حسینی پیش از دیدار سپاهان و پرسپولیس برگزار شد.

نمایی از هواداران پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان

در دقیقه 7 خطای کامیابی‌نیا روی استنلی، موجب اعتراض شدید کومان و در ادامه قلعه‌نویی همراه شد که فغانی به هر دو سپاهانی تذکر داد.
تماشاگران سپاهان در لحظاتی از بازی با پرتاب لیزر به سمت بیرانوند به دنبال برهم زدن تعادل او بودند.

تعداد زیادی از طرفداران سپاهان به طور ایستاده در حال تماشای این بازی هستند.

حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان

انفجار مواد محترقه در ظلع جنوبی ورزشگاه نقش جهان

انفجار مواد محترقه در ظلع جنوبی ورزشگاه نقش جهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه