English

مجمع عمومی باشگاه استقلال تهران امروز برگزار شد

مجمع عمومی باشگاه استقلال تهران امروز با حضور مسعود سلطانی‌ فر، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

مجمع عمومی باشگاه استقلال تهران امروز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مجمع عمومی باشگاه استقلال تهران امروز برگزار شد .

در این مراسم، مسعود سلطانی‌ فر، وزیر ورزش و جوانان، محمد رضا داورزنی معاون قهرمانی وزیر، امیرحسین فتحی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره استقلال، نمایندگان سازمان حسابرسی و برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد و امور دارایی و مدیران کل حقوقی و  روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

نگاه و حمایت سلطانی‌ فر  به استقلال و پرسپولیس یکسان است

در این جلسه، جواد قراب، پیشکسوت باشگاه استقلال و عضو هیات مدیره این باشگاه تاکید کرد: از وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم. نگاه و حمایت سلطانی‌ فر  به استقلال و پرسپولیس یکسان است و با تمام توان در جهت تقویت استقلال در کنار پرسپولیس تلاش کرده که واقعا جای تقدیر دارد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: در هیات مدیره باشگاه استقلال، تلاش‌ها و فعالیت‌های خوبی صورت گرفته تا بتوانیم منشأ خدمات خوبی در استقلال باشیم و در این بین از حمایت‌های وزیر ورزش هم تشکر می‌کنم.

همچنین اکبر ملکی، به نمایندگی از هیات مدیره باشگاه استقلال گزارش عملکرد هیات مدیره را به مجمع عمومی ارایه کرد. شناسایی و عقد قرار داد با یک حامی مالی معتبر، استخدام و به‌کارگیری سرمربی و کادر فنی جدید (شفر)، ساماندهی و نظارت بر آکادمی باشگاه استقلال، تعریف ساختار جدید برای باشگاه، تعیین تکلیف تمام پرونده‌های استقلال در مجامع بین المللی و برگرداندن حقوق از دست رفته باشگاه به طوری که از بهمن ۹۶ تا پایان مسابقات (ار دیبهشت ۹۷) حدود ۲ تا ۳ میلیارد تومان درآمد، از محل فروش بلیت مسابقات توسط سازمان لیگ به باشگاه استقلال پرداخت شد، از جمله موارد ذکر شده در گزارش هیات مدیره به سلطانی‌فر بود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی