English

در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال برگزار می شود؛

گزارش لحظه به لحظه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز/ پرسپولیس ۰ تراکتورسازی تبریز ۰

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

گزارش لحظه به لحظه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز/ پرسپولیس 0   تراکتورسازی تبریز 0

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

محسن‌فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احسان‌حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور، مسعود شجاعی، احسان پهلوان، سوگیتا و اشکان دژاگه، 11 بازیکن اصلی تیم تراکتورسازی برای دیدار مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ هستند.

آنتونی استوکس و لی اروین،‌ دو مهاجم زهردار تیم تراکتورسازی هم به خاطر دیر اضافه شدن به اردوی شاگردان تقوی، در ترکیب اصلی تراکتورسازان حضور ندارند.

ترکیب تراکتورسازی تبریز مقابل پرسپولیس

ترکیب تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز

محسن‌فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احسان‌حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضانقی‌زاده، مهدی‌مهدی‌پور، مسعود شجاعی، احسان پهلوان، سوگیتا، اشکان دژاگه

 

نیمه اول

به گزارش خبرگزاری موج، حساس ترین بازی هفته سیزدهم ساعت 15 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد اما از صبح امروز هواداران دو تیم با حضور در ورزشگاه، شور و شوق زیادی را در بین فوتبال دوستان به وجود آورده اند. هواداران تیم تراکتورسازی از شهر های مختلف و همچنین از خود تهران خیلی زودتر خود را به ورزشگاه رسانده اند اما پرسپولیسی ها طبق عادت معمول تلاش می کنند تا در ساعات نزدیک به شروع بازی راهی ورزشگاه شوند.

15:05 - بازی با حملات تیم تراکتورسازی تبریز آغاز شده و مین موضوع با صدای شیپور و فریاد پرسپولیسی ها همراه است.

15:10 - برانکو ایوانکوویچ و محمد تقوی در کنار زمین بازیکنانشان را هدایت می کنند. تقوی در یک صحنه به شدت علیه داور موضع گرفت و به او اعتراض کرد.

15:11 - اولین موقعیت بازی توسط گادوین منشا خلق شد. او با شوتی محکم از پشت محوطه جریمه دروازه فروزان را تهدید کرد که گلر تراکتور توپ را گرفت. هواداران پرسپولیس پس از این گل شدت تشویق ها را بیشتر کردند.

15:20 - همفکری مسعود، اشکان و حاج صفی برای زدن ضربه ایستگاهی. ضربه ایستگاهی توسط اشکان دژاگه به دیوار دفاعی خورد و سپس حاج صفی توپ را به آسمان فرستاد.

15:25 - تصمیمات اکبریان داور مسابقه مورد اعتراض مربیان و بازیکنان دو تیم قرار گرفته است. در هوای بارانی آزادی، هر برخورد کوچک منجر به سرنگونی می شود و داور هم اکثرا در هر صحنه در سوت خود می دمد.

15:30 - برانکو با بارانی معروف پاییزی خود امیدوار است پنجمین برد در مقابل تراکتور را به دست بیاورد. او تیمش را به شکل هجومی به زمین فرستاده و حالا منتظر عملکرد خوب شاگردانش است.

15:35 - اولین کارت زرد بازی را کمال کامیابی نیا گرفت و سکوهای پرسپولیس به این تصمیم معترض شدند. او از بازی بعدی پرسپولیس محروم شد.

15:40 - آغازگر تنش چند دقیقه ای روی سکوهای آزادی، پرچم ژاپن بود. پرچمی که از صبح در دستان هواداران تراکتور بود و در بازی تراکتور - ذوب آهن هم دیده شد. برای حمایت از کاشیما، تیمی که پرسپولیس را برده یا یوکیا سوگیتا بازیکن ژاپنی؟ نکته جالب این که قبل از این که پرسپولیس و کاشیما به فینال برسند، خبری از این اتفاق نبود.

تماشاگران تراکتورسازی تبریز

15:45 - عکس تیمی تراکتوری ها؛ پس از بازی با ذوب آهن تی تی ها امیدوار بودند با استوکس و اروین مقابل پرسپولیس صف آرایی کنند اما در 11 نفر اصلی این تیم اثری از مهاجم نبود.

15:50 - اوسیانو کروز هم اکنون وارد ورزشگاه شد تا بازی پرسپولیس - تراکتورسازی را تماشا کند.

نکته جالب:

علیرضا بیرانوند برای اولین بار در عکس تیمی در میان بازیکنان نشسته قرار گرفت!

 

نیمه دوم

16:20 - احسان حاج صفی در موقعیت آفساید گلزنی کرد. پس از اعلام آفساید هواداران تراکتور به شدت شعارهایی تند و توهین آمیز سر دادند.

16:25 - بعد از این که داور پس از سرنگونی سوگیتا پنالتی نگرفت، دژاگه محکم توپ را به تابلوهای تبلیغاتی کوبید.

16:30 - کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت کتف از بازی بیرون رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه