English

ویسی سرمربی تیم لیگ یکی بادران شد

باتوجه به نتایج ضعیف مهدی پاشازاده با بادران، مدیران این باشگاه عبدالله ویسی را با قراردی یک و نیم ساله جایگزین این مربی کردند.

ویسی سرمربی تیم لیگ یکی بادران شد

به گزارش خبرگزاری موج ، مدیران باشگاه بادران چند فصلی هستند که  با آرزوی رسیدن تیم شان به لیگ برتر، در مسابقات لیگ یک تلاش می کنند ولی هنوز نتوانسته اند به این مهم دست پیدا کنند.

در ابتدای فصل جاری، مدیران بادران پس از اتمام همکاری با محمد ربیعی به سراغ مهدی پاشازاده رفتند که پیش تر نتایج خوبی با تیم های خود در رقابت های لیگ یک و لیگ دسته دوم گرفته بود ولی این مربی هم نتوانست، انتظارات مدیران باشگاه بادران را برآورده کند و در پایان هفته یازدهم با 4 پیروزی، 3 تساوی و 4 شکست از هدایت این تیم کنار گذاشته شد تا عبدالله ویسی سکان هدایت بادرانی ها را در ادامه رقابت های لیگ یک به عهده بگیرد.

عبدالله ویسی دقایقی پیش به همراه ولی خرسندی مدیربرنامه هایش به محل باشگاه بادران رفت و قراردادی یک و نیم ساله با این تیم ثبت کرد تا بادرانی ها حالا امیدوار به ویسی و کسب نتایج درخشان با او باشند.

بادران در پایان هفته یازدهم، 15 امتیاز کسب کرده و در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار دارد. ویسی در اولین دیدار خود به عنوان سرمربی بادران باید در کرمان به مصاف تیم مدعی گل گهر سیرجان برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه