English

پرسپولیس بدون ملی پوشان در بازی های معوق

بازی های معوق پرسپولیس که قرار است در فیفادی برگزار شود بدون حضور ملی پوشان این تیم خواهد بود.

پرسپولیس بدون ملی پوشان در بازی های معوق

به گزارش خبرگزاری موج، سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال از اهدا نشدن جام سوپر کاپ در آزادی خبر داد و افزود: باتوجه به انجام نشدن مسابقه سوپرجام، جشنی هم قرار نیست برگزار شود. قرار شد پس از صحبت با مسئولان سازمان لیگ درباره این موضوع تصمیم بگیریم.

وی درباره بازی کردن یا نکردن پرسپولیس برابر پیکان، ذوب‌آهن و سپاهان بدون ملی‌پوشانش تصریح کرد: دیروز جلسه‌ای با کی‌روش داشتیم که اردوهای تیم ملی بعد از نیم فصل دیرتر آغاز شود که بازی‌های عقب‌افتاده پرسپولیس، استقلال، ساپیا و صنعت نفت را بگذاریم. چون بازی‌های فشرده می‌شد و احتمال آسیب‌دیدگی بالا می‌رفت، این تصمیم را گرفتیم و خوشبختانه کی‌روش موافقت کرد.

فتاحی درباره مخالفت برانکو با انجام بازی بدون ملی‌پوشانش گفت: ما با مصاحبه برانکو کاری نداریم و نامه باشگاه پرسولیس را داریم. ما تعیین کردیم و به پرسولیس اطلاع دادیم که اگر به فینال برود، بازی این تیم برابر پیکان را در فیفادی برگزار می‌کنیم که اردوی تیم ملی است و به آن‌ها یادآور شدیم که بازیکن‌های ملی‌پوش خود را نخواهند داشت. پرسپولیس موافقت کرد و ما نامه این باشگاه را داریم. اگر قرار نبود به همین شکل صورت بگیرد، باید ۱۰ هفته اردوی تیم ملی را تعطیل می‌کردیم زیرا پرسپولیس چند بازی عقب‌افتاده دیگر هم دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه