English

سلطانی‌ فر:

سیاست کلی دولت و وزارت ورزش حمایت است تا شرکت ها رشد کنند

وزیر ورزش و جوانان گفت: سیاست کلی دولت و وزارت ورزش این است که بتوانیم به هر شکل ممکن حمایت کنیم تا شرکت ها بتوانند رشد کنند.

سیاست کلی دولت و وزارت ورزش حمایت است تا شرکت ها رشد کنند

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تجهیزات ورزشی اظهار کرد: ابتدا موفقیت های ورزشکاران ایران را تبریک می گویم. سال ۹۷ تا اینجا برای ورزش ایران بسیار تاریخی سپری شد. ابتدا تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی نمایش خوبی داشت و بعد از آن در بازی های آسیای کاروان ایران موفق بود.

وی ادامه داد: در هفته اخیر هم کاروان ورزش ایران در بازی های پاراآسیایی توانست با مدال آوری های پرتعداد عنوان سوم آسیا را کسب کند. این موفقیت ها را به مردم ایران تبریک می گویم و ان شاءالله در ادامه سال هم شاهد پیروزی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشیم و بعد از سال‌ها بتوانیم قهرمان آسیا شویم. همچنین مسابقات کشتی قهرمانی جهان را داریم که امیدواریم کشتی‌گیران هم بدرخشند.

سلطانی فر خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ملی فوتبال  ایران هم بتواند در جام ملت های آسیا عنوان قهرمانی قاره آسیا را بعد از سالها به خود اختصاص دهد.

وزیر ورزش با اشاره به برگزاری نمایشگاه تجهیزات ورزشی گفت: با توجه به نامگذاری سال ۹۷ به نام حمایت از کالای ایران این نمایشگاه دایر شده است و امیدوارم بتوانیم در این راستا گام برداریم. سیاست کلی دولت و وزارت ورزش این است که بتوانیم به هر شکل ممکن حمایت کنیم تا شرکت ها بتوانند رشد کنند. در همین راستا البسه کاروان ورزش ایران نیز از طریق شرکت های داخلی تامین شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی