English

اجرای قانون تعویض چهارم در جام ملت های آسیا تصویب شد

اجرای قانون تعویض چهارم در مسابقات جام ملت های آسیا 2019 توسط کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تصویب شد.

اجرای قانون تعویض چهارم در جام ملت های آسیا تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج، کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا اجرای تعویض چهارم در مسابقات جام ملت های آسیا۲۰۱۹ را تصویب کرد و سایت  ای اف سی امروز (جمعه) اعلام کرد که در مسابقات سال آینده اگر مسابقه ای به وقت های اضافه کشیده شود، تیم ها مجاز به استفاده از تعویض چهارم خواهند بود.

نهاد قانونگذاری فوتبال جهان، موسوم به هیئت بین المللی فوتبال (IFAB)، اوایل سال جاری تعویض چهارم در وقت اضافی را تصویب کرد و این قانون در جام جهانی 2018 روسیه موفقیت آمیز بود. 

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد همتراز سازی مسابقات تیم های ملی آسیا با جدیدترین اصلاحات قوانین بازی (LOTG) را که توسط هیئت بین المللی فوتبال اعلام شده، تایید کرد.

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره گفت: "کل قاره مشتاقانه در انتظار معتبرترین مسابقات آسیا است و لذا ضروری است که جام ملت های آسیا 2019 امارات متحده عربی جدیدترین مقررات را بپذیرد، چرا که ما در حال تلاش برای برگزاری نمایشی فراموش نشدنی هستیم.

"من مطمئن هستم که مقررات جدید به شور و هیجان رقابت های تیم های ملی آسیا می افزاید و جاه طلبی های AFC را برای تبدیل شدن به بزرگترین کنفدراسیون جهانی بیشتر تقویت می کند."
کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین اعلام کرد مقررات جدید در جریان مسابقات زیر 19 سال قهرمانی آسیا که از هفته آینده در اندونزی برگزار خواهد شد و همچنین مسابقات قهرمانی زنان زیر 19 سال فوتبال آسیا و مسابقات قهرمانی زیر 23 سال 2020 تایلند اجرا خواهد شد.

ماه گذشته، AFC اعلام کرد که از سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) در مسابقات جام ملت های آسیا استفاده خواهد شد.
جام ملت های آسیا 2019 برای اولین بار با حضور 24 تیم از روز 5 ژانویه در امارات متحده عربی آغاز می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی