English

توس:

رونالدو می‌خواهد از هر نظر بهترین باشد

ستاره آرژانتینی سابق یوونتوس گفت‌: رونالدو عاشق تمرین کردن است و بیش از هر بازیکنی تمرین می‌کند چرا که می‌خواهد از هر نظر بهترین باشد.

رونالدو می‌خواهد از  هر نظر بهترین باشد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  اسکای اسپورت، کارلوس توس، یکی از بازیکنانی است که هم با کریستیانو رونالدو و هم با لیونل مسی هم‌بازی بوده است.

توس در منچستریونایتد با رونالدو هم‌بازی بود و در تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در کنار مسی بازی کرد.

این بازیکن سرشناس آرژانتینی درباره دلیل برتری کریستیانو رونالدو بر مسی سخن به میان آورد و گفت‌: رونالدو عاشق تمرین کردن است و بیش از  هر بازیکنی تمرین می‌کند چرا که می‌خواهد از  هر نظر بهترین باشد. او بعد از  تمرین کردن با وجود خستگی زیاد به سالن بدنسازی می‌رفت. هرگز ندیدم که مسی بعد از  تمرین کردن به سالن بدنسازی برود. او بعد از  تمرین کردن، تمرین پنالتی و ضربه آزاد می‌کرد اما رونالدو به سالن بدنسازی می‌رفت تا بدن خود را روی فرم نگه دارد.

او در ادامه صحبت‌های خود ‌اضافه کرد: رونالدو، نخستین کسی بود که در تمرین حضور پیدا می‌کرد. اگر قرار بود تمرین ساعت ۹ باشد او هفت و نیم آنجا بود. یک روز به خود گفتم که باید زوتر از رونالدو به تمرین بروم. وقتی ساعت شش به تمرین رسیدم دیدم که رونالدو آنجا خوابیده بود.

توس در چند سالی که پیراهن یوونتوس را بر تن کرد عملکرد درخشانی از  خود نشان داد و از  محبوبیت بالایی در بین هواداران این تیم برخوردار است. او در حال‌ حاضر در بوکاجونیورز بازی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی