English

مودریچ:

بردن توپ طلا دغدغه ذهنی من محسوب نمی شود

هافبک کروات رئال مادرید گفت: باید تاکید کنم بردن این جایزه دغدغه ذهنی من محسوب نمی شود. اگر بتوانم توپ طلا را به دست بیاورم خوشحال خواهم شد و در غیر این صورت هیج اتفاقی رخ نمی دهد.

بردن توپ طلا دغدغه ذهنی من محسوب نمی شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مارکا، تیم ملی فوتبال کرواسی در دیداری دوستانه به مصاف اسپانیا رفت و با 6 گل از حریف شکست خورد.

در این دیدار لوکا مودریچ برای تیمش به میدان رفت. مودریچ که اخیرا به عنوان بهترین بازیکن یوفا انتخاب شد، در کنار محمد صلاح و کریستیانو رونالدو نامزدهای بهترین بازیکن سال فیفا هستند و این در حالی است که نام لیونل مسی در این فهرست دیده نمی‌شود.

این هافبک ۳۳ ساله شانس نخست کسب توپ طلا محسوب می شود. با این حال خود مودریچ می گوید کسب این جایزه به دغدغه او تبدیل نشده است. در همین رابطه ستاره خط میانی رئال مادرید و تیم ملی کرواسی گفت: برای من کسب عنوان تیمی اهمیت بسیار بیشتری تا کسب جوایز فردی دارد و برای توپ طلا هم همین است. باید تاکید کنم بردن این جایزه دغدغه ذهنی من محسوب نمی شود. اگر بتوانم توپ طلا را به دست بیاورم خوشحال خواهم شد و در غیر این صورت هیج اتفاقی رخ نمی دهد.

مودریچ درباره شکست پرگل کرواسی نیز اضافه کرد: ما واقعا بازی را خوب شروع کردیم و در همان ۲۰ دقیقه نخست، دو، سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم که از دست دادیم. وقتی گل اول و خصوصا گل دوم را دریافت کردیم از هم گسیخته شدیم و دیگر نتوانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم. تمام بازیکنان فقط به این فکر می کردند که خودشان را در زمین نشان دهند و بازی تیمی ارائه ندادیم.  بازی برابر تیم های قدرتمندی مثل اسپانیا آسان نیست و باید در تمام دیدارها با ۱۰۰ درصد توان به میدان برویم در غیر این صورت چندان نمی توانیم موفق ظاهر شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی