English

از ۲۲ شهریور؛

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان آغاز می شود

تیروکمان هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان از روز پنجشنبه 22 شهریور آغاز می شود.

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج، دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان از روز پنجشنبه 22 شهریور با انجام 6 دیدار در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان به میزبانی پاس قوامین، بیمه سینا و کمانداران پایتخت در سایت تیروکمان برگزار می‌شود.

در هفته دوم لیگ برتر تیروکمان و در بخش ریکرو مردان؛ هیئت کرمان با کمانداران پایتخت دیدار خواهد داشت، هیئت قم با کمانداران ناجا رقابت خواهد کرد، میعاد بروجن به مصاف فولاد مبارکه سپاهان می‌رود، هیئت کیش با کمانداران امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان به رقابت خواهد پرداخت.

همچنین در بازی دوم ریکرو مردان؛ هیئت کرمان به مصاف نفت امیدیه می‌رود، کمانداران پایتخت به مصاف کمانداران ناجا می‌رود، هیئت قم با امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان دیدار خواهد داشت و میعاد بروجن با هیئت کیش بازی خواهد کرد.

در ریکرو بانوان؛ شهرداری رشت با پاکان البرز دیدار می‌کند، امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با یاران جنوب کوشک شهرکرد رقابت خواهد کرد، کمانداران پایتخت به مصاف هیئت کیش می‌رود. در بازی دوم نیز شهرداری رشت با مس کرمان دیدار دارد، پاکان البرز با یاران جنوب کوشک شهرکرد رقابت می‌کند و امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با کمانداران پایتخت رقابت خواهد کرد.

در کامپوند مردان؛ بیمه سینا با ویلانچ گیلان رقابت می‌کند، نفت امیدیه با ناجا دیدار خواهد کرد، فولاد مبارکه سپاهان با قفنوس خرمدره مبارزه می‌کند و کنگره 60 با سولار پلیمر البرز رقابت خواهد کرد.

در کامپوند زنان نیز هیئت اصفهان با سولار پلیمر البرز دیدار خواهد داشت، امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با بیمه سینا رقابت خواهد کرد و ذوب آهن با مس کرمان مبارزه می‌کند.

در جدول رده‌بندی هفته نخست لیگ برتر تیروکمان و در ریکرو زنان و مردان؛ کمانداران پایتخت و پاس قوامین و در بخش کامپوند زنان و مردان مس کرمان و ناجا هر کدام با 5 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر تیروکمان قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی