English

درخواست باشگاه پرسپولیس برای تغییر زمان بازی مقابل نساجی مازندران

باشگاه پرسپولیس نامه رسمی خود برای تغییر زمان بازی مقابل نساجی مازندران به سازمان لیگ ارسال و موافقت شفاهی آنها را دریافت کرد.

درخواست باشگاه پرسپولیس برای تغییر زمان بازی مقابل نساجی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، پرسپولیس در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا و در شرایطی که در دوحه با نتیجه یک بر صفر مقابل الدحیل شکست خورده، روز 26 شهریور برگزار خواهد شد. این در حالی است که طبق تقویم فعلی سازمان لیگ برتر این تیم باید روز 23 شهریور  در چارچوب هفته ششم لیگ برتر هجدهم فوتبال ایران به مصاف نساجی مازندران برود.

بر این اساس و با توجه به زمان کم ریکاوری تا دیدار مقابل الدحیل، مسوولان پرسپولیس درخواست خود برای تغییر زمان دیدار مقابل نساجی مازندران و شاگردان جواد نکونام را به سازمان لیگ ارسال کرده‌اند و در انتظار پاسخ مثبت در این زمینه هستند. برانکو ایوانکوویچ بعد از اینکه باشگاه درخواست خود برای تغییر زمان جدال با الدحیل در تهران با توجه به ایام سوگواری تاسوعا را به کنفدراسیون آسیا ارسال و موافقت آنها را دریافت کردند، از باشگاه درخواست کرد تا تاریخ بازی مقابل نساجی را نیز 24 ساعت تغییر دهند.

این درخواست کتبی از سوی باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ ارسال شد و در تماس تلفنی نیز با فتاحی، مسوول برگزاری مسابقات نیز دلایل این باشگاه برای این درخواست اعلام شد. آنها تا این لحظه موفق شده‌اند موافقت شفاهی سازمان لیگ را دریافت کنند و آنها قول مساعد داده‌اند تا این مسابقه 24 ساعت زودتر از اعلام قبلی برگزار شود.

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: این درخواست به هیچ عنوان ربطی به برنامه تیم ملی نداشت و ما بعد از اینکه درخواست تغییر زمان بازی با الدحیل را به کنفدراسیون آسیا ارسال کردیم، طبق درخواست سرمربی تیم برای بازی مقابل نساجی مازندران نیز با سازمان لیگ مکاتبه کردیم و درخواست تغییر زمان بازی مقابل نساجی مازندران را نیز ارسال کردیم.

در صورت موافقت سازمان لیگ و همکاری باشگاه نساجی مازندران، بر این اساس دیدار پرسپولیس مقابل حریف شمالی روز پنجشنبه 22 شهریور برگزار خواهد شد و جدال مرحله برگشت یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل نیز در تاریخ 26 شهریور انجام خواهد شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال حاضر با درخواست باشگاه پرسپولیس بعد از موافقت تیم الدحیل برای انجام این دیدار در تاریخ 26 شهریور موافقت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی