English

نتایج کاروان ایران در روز یازدهم بازی های آسیایی

کاروان ایران در روز یازدهم به فکر کسب مدال های خوشرنگ است که در این میان اکثر نگاهها به پیست دوومیدانی و عملکرد احسان حدادی در پرتاب دیسک است.

نتایج کاروان ایران در روز یازدهم بازی های آسیایی

به گزارش خبرگزاری موج، در یازدهمین روز از بازی های آسیایی 2018 انتظار می‌رود ورزشکاران ایرانی همانند 10 روز اخیر صاحب مدال شوند.

گزارش لحظه به لحظه بازی‌ها و نتایج ورزشکاران ایرانی در روز یازدهم رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸ را در زیر می‌خوانید:

تیم 4 نفره ٥٠٠ متر آب هاى آرام:

تیم 4 نفره ٥٠٠ متر آب هاى آرام کشورمان متشکل از احمدرضا طالبیان، پیمان قویدل، علی‌آقامیرزایی و امین بوداغی توانستند بعد از قزاقستان خودشان را به خط پایان برسانند و به جمع 9 تیم فینالیست برسند.

اسپرینت دوچرخه سوارى:

محمد دانشور و خادمی به ترتیب با رکورد ۱۰.۳۰۶ و ۱۰.۲۵۱ ثانیه موفق به حضور در بین شانزده ورزشکار برتر ماده اسپرینت دوچرخه سوارى شدند و به دور بعد راه یافتند.

تیم‌ملی کاناپولوی مردان ایران:

تیم‌ملی کاناپولوی مردان ایران با شکست مقابل چین تایپه عنوان چهارمی بازی‌های آسیایی را کسب کرد.

تیم‌ملی کاناپولوی دختران ایران:

تیم‌ملی کاناپولوی دختران ایران با برتری مقابل سنگاپور با اقتدار قهرمان مسابقات شد. البته به دلیل برگزارى آزمایشى کانوپولو، مدال این رشته در جدول مدال ها به حساب نمى آید.

رشته پرتاب دیسک:

لیست شروع رشته پرتاب دیسک مسابقات دوومیدانی بازیهای آسیایی جاکارتا با حضور احسان حدادی و بهنام شیری، نمایندگان  دو و میدانی ایران .

کوراش بانوان:

در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم کوراش بانوان زهرا نادری در دور نخست برابر «چوی اون سی» از کره جنوبی پیروز شد تا در یک شانزدهم نهایی با برنده اندونزی و تایلند روبرو شود.

در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم کوراش زنان آذر کولیوند در دور نخست برابر «بیجو بینشا» از هند پیروز شد تا در یک هشتم نهایی با «کوباشیوا» از قزاقستان روبرو شود.

در ادامه مسابقات کوراش بازى هاى آسیایى و در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم مردان الیاس علی اکبری با ٢ پیروزى برابر حریفانى از ترکمنستان و اندونزى به یک چهارم نهایى راه یافت.

در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم کوراش بانوان زهرا نادری و آذر کولیوند در یک هشتم نهایی به ترتیب برابر نمایندگان قزاقستان و اندونزی شکست خوردند و حذف شدند.

مسابقات سپک‌تاکرا:

در ادامه مسابقات سپک‌تاکرای بازی‌های آسیایی اندونزی در بخش کواد چهارنفره تیم‌ملی کشورمان در دیداری آسان، پاکستان را در دو ست پیاپی شکست داد.

تیم کایاک چهار نفره مردان ایران:

در بخش کایاک، تیم چهار نفره مردان ایران در مرحله مقدماتی و در رقابت با دیگر کشورهای شرکت کننده با ثبت زمان  ۱:۲۸.۴۶۹ صاحب جایگاه دوم شد. بدین ترتیب تیم کایاک چهارنفره مردان ایران به مرحله فینال A راه یافت.

رشته اسپرینت دوچرخه سوارى:

محمد دانشور خرم و احسان خادمی در رشته اسپرینت دوچرخه سوارى برابر رقبای ژاپنی خود مغلوب شدند و از راه یابی به دور یک هشتم نهایی بازماندند.

تیم ملی کوراش ایران:

امید تیزتک، نماینده وزن ۸۱ کیلوگرم تیم ملی کوراش ایران در دیدار نیمه نهایی برابر نماینده تاجیکستان مغلوب شد و به مدال برنز رسید.

الیاس علی‌اکبری، نماینده وزن منهای ۸۱ کیلوگرم تیم ملی کوراش ایران در دیدار فینال حریف تاجیکستانی را مغلوب کرد و به نشان طلا دست یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه