English

نتایج کاروان ایران در روز نهم بازی های آسیایی

نمایندگان ایران در نهمین روز بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به رقابت با حریفان خود پرداختند.

نتایج کاروان ایران در روز نهم بازی های آسیایی

به گزارش خبرگزاری موج، در نهمین روز از هجدهمین دوره بازی های آسیایی ورزشکاران ایران در رشته های وزنه برداری، بوکس، دوومیدانی، کاراته، تیروکمان، پینگ پنگ، دوچرخه سواری، بسکتبال، اسکواش و سوارکاری رقابت می کنند.

بهمن عسگری و پگاه زنگنه در کاراته طلا و برنز گرفتند. بهداد سلیمی و سعید علی حسینی نیز در وزنه برداری به ترتیب به مدال طلا و نقره رسیدند.

حسین کیهانی در دوومیدانی شگفتی ساز شد و مدال طلا گرفت.

نتایج نمایندگان ایران به شرح زیر است:

کاراته:

وزن ۷۵- کیلوگرم مردان: بهمن عسگری  با شکست نمایندگان افغانستان، مغولستان، تایلند و چین تایپه را شکست داد و در فینال عربستان را شکست داد و مدال طلا گرفت.

وزن ۶۸ ــ  کیلوگرم بانوان: پگاه زنگنه ابتدا مقابل قزاقستان باخت و در شانس مجدد نماینده ازبکستان را شکست داد و در رده بندی هم ویتنام را از پیش رو برداشت  و مدال برنز گرفت.

تنیس روی میز:

تیم ملی مردان ایران با شکست مالدیو و تایلند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

سوارکاری:

بخش پرش انفرادی: در  مرحله مقدماتی مسعود مکاری نژاد در جایگاه چهل و سوم قرار گرفت. داوود پور رضایی چهل و چهارم شد و فرهنگ صادقی در مکان چهل و هشتم قرار گرفت. آریانا روانبخش شصت و سوم شد.

بخش تیمی پرش: ایران در بین ۱۷ تیم شرکت کننده در مرحله مقدماتی رقابت‌های سوارکاری در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

دوچرخه سواری:

تیم ایران با ترکیب محمد دانشور، علی علی عسگری و احسان خادمی در مرحله مقدماتی با مالزی رقابت داشت که زمان ۴۵ ثانیه و ۳۲۴ هزارم ثانیه را ثبت کرد. این تیم در رده بندی کلی مرحله مقدماتی در رده هفتم قرار گرفت و نتوانست به فینال صعود کند.

تیرو کمان:

کمانداران میکس تیم کامپوند ایران با ترکیب فرشته قربانی و نیما محبوبی در مرحله رده‌بندی به مصاف تیم سنگاپور رفتند و با شکست این تیم به مدال برنز بازیهای آسیایی دست یافتند.

بسکتبال:

تیم‌ملی بسکتبال ایران با نتیجه ۹۳ بر ۶۷ برابر ژاپن به پیروزی رسید و به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی رسید.

وزنه برداری:

سعید علی حسینی و بهداد سلیمی در دسته فوق سنگین وزنه برداری رقابت کردند. بهداد سلیمی با رکورد ۲۰۸ یک ضرب، ۲۵۳ دوضرب و مجموع ۴۶۱ کیلوگرم قهرمان شد و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

سعید علی حسینی با رکورد ۲۰۸ یک ضرب، ۲۴۸ دوضرب و مجموع ۴۵۶کیلوگرم نقره گرفت.

اسکواش:

تیم ملی دختران اسکواش ایران با ترکیب غزل شرف پور، فرشته اقتداری و حدیث فرزاد در اولین دیدار مرحله گروهی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ به مصاف تیم هند رفت که با نتیجه صفر  بر ۳ بازی را واگذار کرد.

بوکس:

وزن ۴۹- کیلوگرم: امید احمدی‌صفا تیم ملی در مبارزه امروز(دوشنبه) خود، مقابل "کیم جانگ ریونگ" از کره‌شمالی به روی رینگ رفت که با حساب ۳ بر ۲  نتیجه را واگذار کرده و حذف شد.

دوومیدانی:

 حسین کیهانی در سه هزارمتر با مانع مدال طلا گرفت.

امیر مرادی در ماده دوی 800 متر در رده دوم دسته خود قرار گرفت و به فینال رسید.

سنگنوردی:

تیم های سنگنوردی مردان و زنان ایران در مرحله فینال سرعت امدادی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در رده های چهارم قرار گرفتند و از رسیدن به مدال بازماندند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه