English

گتوزو:

بازی کابوس واری را پشت سر گذاشتیم

سرمربی میلان بعد از شکست مقابل ناپولی گفت: بازی کابوس واری را پشت سرگذاشتیم. همه در این شکست نقش داشتیم. احساس ناراحتی و ناامیدی می‌کنم. فصل قبل هم با چنین مشکلی مواجه بودیم.

بازی کابوس واری را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، میلان در هفته دوم رقابت‌ های سری A شکست تلخی را  متحمل شد. روسونری که در خانه ناپولی به میدان رفت با دو گل از حریف خود پیش افتاد اما سه گل دریافت کرد تا بازنده بازی شود.

جنارو گتوزو، سرمربی میلان طبیعی است  که از این شکست بسیار ناراحت باشد. او بعد از بازی گفت‌: نباید یک اشتباه باعث شود ما بازنده یک بازی شویم. طبیعی است که هر تیمی اشتباه داشته باشد اما نه این گونه. بعد از  گل نخست ناپولی ما از بازی محو شدیم.

او ادامه‌ داد: بازی کابوس واری را پشت سرگذاشتیم. ۵۵ ‌دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما متاسفانه بازنده شدیم. یک بازیکن خاص را سرزنش نمی‌کنم. همه در این شکست نقش داشتیم. احساس ناراحتی و ناامیدی می‌کنم. فصل قبل هم با چنین مشکلی مواجه بودیم.

سرمربی میلان در پایان به گونسالو ایگواین اشاره کرد و گفت‌: ایگواین بازیکن مهمی برای ما است و از عملکردش رضایت دارم. باید این بازیکن را بیشتر در موقعیت گلزنی قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه