English

موراتا:

امیدوارم که بتوانم بهترین عملکردم را در چلسی ارائه دهم

مهاجم اسپانیایی در این فصل فرصت بهتری دارم تا بتوانم توانایی‌های خودم را نشان دهم. امیدوارم که بتوانم بهترین عملکردم را در چلسی ارائه دهم.

امیدوارم که بتوانم بهترین عملکردم را در چلسی ارائه دهم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، آلوارو موراتا در فصل گذشته عملکرد ضعیفی در تیم کونته داشت و همین باعث شد تا او در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال اسپانیا قرار نداشته باشد.

او در بازی با آرسنال در داربی لندن برای تیمش به میدان رفت و یکی از گل‌های تیمش را نیز به ثمر رساند. او درباره حضور در لندن گفت: من هیچ وقت به فکر جدایی از چلسی نبودم. برای من خیلی راحت بود که به اسپانیا یا ایتالیا برگردم چون آنجا همه به من اعتماد داشتند ولی من دوست داشتم که در چلسی بمانم و یک چالش مهم را تجربه کنم. من دوست دارم در لندن بمانم و یک خانه اینجا بخرم و فرزندانم را به مدرسه بفرستم. من خیلی خوشحال هستم چون تازه در ابتدای فصل است و دوست دارم در تیمم رشد کنم و به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

او در ادامه گفت: پارسال بازی مستقیم داشتیم و این اصلا آسان نبود و نمی‌توانستم مهارت‌های خودم را نشان دهم. در این فصل فرصت بهتری دارم تا بتوانم توانایی‌های خودم را نشان دهم. امیدوارم که بتوانم بهترین عملکردم را در چلسی ارائه دهم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی