English

علی دایی:

امیدوارم فردا پیکان را شکست دهیم/ قهرمانی دور از دسترس نیست

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: هدف ما این است که نسبت به پارسال نتیجه بهتری بگیریم. اگر خودمان خوب کار کنیم، قهرمانی دور از دسترس نیست.

امیدوارم فردا پیکان را شکست دهیم/ قهرمانی دور از دسترس نیست

به گزارش خبرگزاری موج، تیم فوتبال سایپا در هفته‌ دوم لیگ برتر فوتبال، فردا (پنجشنبه) ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه شهر قدس مهمان پیکان است.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: ما فردا یک بازی سخت و مهم مقابل پیکان داریم. پیکان همیشه از تیم‌های خوب لیگ ما است و سال پیش هم نتایج خوبی را کسب کرد. آن‌ها توانستند در بازی اول مقابل استقلال یک امتیاز بگیرند. ما فردا مقابل استادمان مجید جلالی درس پس می‌دهیم. او استاد من است. با توجه به این که در آغاز لیگ هستیم احتیاج مبرم به این سه امتیاز داریم.

او افزود: ان‌شاءالله جایگاهمان در جدول رده‌بندی را تثبیت کنیم. تمرینات خوبی داشتیم اما متاسفانه دو، سه بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم به بازی مقابل پیکان برسند. در بازی آخر فصل قبل در زمین شهر قدس به سختی توانستیم پیکان را شکست دهیم. امیدوارم فردا با یک بازی خوب پیکان را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. مطمئن باشید که از تمام نقاط زمین برای ضربه زدن به حریف استفاده می‌کنیم. ان‌شاءالله فردا بتوانیم فوتبال بهتری نسبت به بازی اول نشان دهیم. ما در بازی اول خوب بازی نکردیم.

دایی درباره فعالیت سایپا در فصل نقل و انتقالات گفت: فصل نقل و انتقالات تازه برای ما آغاز شده است. در برخی پست‌ها نقطه ضعف داریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا هدف این تیم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است، توضیح داد: خیلی زود است که راجع به این موضوع صحبت کنیم اما یکی از اهداف ما رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا است. هدف ما این است که نسبت به پارسال نتیجه بهتری بگیریم. اگر خودمان خوب کار کنیم، قهرمانی دور از دسترس نیست. ما اهداف بزرگی داریم که ان‌شاءالله با بازیکنان جوانی که اضافه کردیم به این موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره احتمال حضور کی روش روی نیمکت الجزایر بیان کرد: ان‌شاءالله کی‌روش بماند و تیم ملی را هدایت کند اما راجع به این که بهترین گزینه کیست، کسانی هستند که بهتر از من و شما فکر می‌کنند و آن‌ها تصمیمات لازم را می‌گیرند.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی برای خارجی یا داخلی بودن سرمربی احتمالی تیم‌ملی فوتبال دارد یا نه، گفت: در ادامه من پیشنهادی ندارم چون نه سر پیازم نه ته پیاز. من دوست دارم که کی‌روش بماند و تیم‌ملی را در جام ملت‌های آسیا هدایت کند.

او در ادامه درباره نام‌گذاری هفته دوم لیگ برتر برای اهدای خون، اظهار کرد: من اهدای خون را انجام می‌دهم که هر دفعه بی‌سر و صدا بوده است منتها دفعه آخر گیر افتادم و پرسروصدا شد. بنظرم اهدای خون می‌تواند به سلامت جامعه کمک کند به این خاطر که کسی که خون می‌دهد باید خیلی از مسائل را رعایت کند و از خیلی‌ چیزها فاصله بگیرد. با این کار می‌توانیم هم خودمان را سالم نگه داریم و هم به بیمارانی که خون می‌خواهد، کمک کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه