English

دومین دوره مسابقات گرند اسلم تکواندو قرعه کشی شد

مراسم قرعه کشی دومین دوره مسابقات گرند اسلم تکواندو در چین برگزار شد.

دومین دوره مسابقات گرند اسلم تکواندو قرعه کشی شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات قهرمانی تیمی گرنداِسلم در سه گروه مردان، زنان و مختلط از ساعت ۵:۳۰ صبح (به وقت تهران) روز جمعه - ۵ مردادماه به مدت ۳ سه روز در "ووشی" چین برگزار می‌شود.

ایران، ترکیه، چین (۲ تیم)، ژاپن، ساحل عاج، قزاقستان، کره جنوبی و مراکش تیم‌های شرکت کننده گروه مردان در این دوره از رقابت‌ها هستند که بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم‌های ایران، ترکیه، چین (۲ تیم) و ژاپن در گروه اول و ساحل عاج، مراکش، کره‌جنوبی و قزاقستان در گروه دوم قرار دارند.

در گروه نخست در مرحله یک‌هشتم دو تیم ژاپن و ترکیه رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. در مرحله بعد ایران با برنده دیدار ترکیه و ژاپن دیدار می‌کند و چینی‌ها (دو تیم) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

اما در گروه دوم نیز در مرحله یک‌چهارم تیم ساحل عاج و مراکش رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و قزاقستان و کره‌جنوبی با هم مبارزه می‌کنند.

طبق برنامه اعلامی کمیته مسابقات، روز نخست (جمعه - ۵ مردادماه) رقابت‎های گروه مردان در مرحله یک‌شانزدهم و یک هشتم از ساعت ۵:۳۰ تا ۹:۳۰ انجام می‌شود و پیکار‌های مرحله یک‌چهارم و نیمه‌نهایی از ساعات ۱۰:۳۰ تا ۱۳:۳۰ پیگیری خواهد شد.

روز دوم (شنبه - ۶ مردادماه) این رقابت‌ها، مسابقات شانس مجدد گروه مردان و همچنین رقابت‌های گروه زنان برگزار می‌شود. در روز پایانی (یکشنبه - ۷ مردادماه) رقابت‌های تیم مختلط، و پیکار‌های کسب عنوان سومی و فینال (گروه مردان و زنان) انجام خواهد شد.

تیم ایران با ترکیب سیدحسین احسانی، مهدی جلالی، رامین حسین قلی‌زاده، پوریا عرفانیان و عرفان ناظمی در این رقابت‌ها حضور دارد.

هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی، رضا ایمان‌زاده به عنوان مربی و علی رضایی به عنوان مربی بدنساز است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G۸ است و به ترتیب به تیم اول تا سوم ۸۰، ۴۸ و ۲۸/۸۰ امتیاز تعلق می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه