English

دی بروین:

استرلینگ مهره موثری برای تیم‌ ‌ملی انگلیس محسوب می‌شود

هافبک تیم ملی بلژیک گفت: من اصلا انتقادات از استرلینگ را متوجه نمی‌شوم. او همیشه کیفیت بالایی در بازی‌های خود داشته است و مهره موثری برای تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس محسوب می‌شود.

استرلینگ مهره موثری برای تیم‌ ‌ملی انگلیس محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از دیلی میل، تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس فردا (شنبه) باید در دیدار رده بندی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک برود. این دیدار تقابل دو بازیکن منچسترسیتی هم هست.

کوین دی بروین و رحیم استرلینگ دو بازیکنی هستند که فردا برابر هم به میدان خواهند رفت. این در شرایطی است که استرلینگ جام جهانی خوبی را تجربه نکرد.

کوین دی بروین با حمایت از هم تیمی‌اش در منچسترسیتی، گفت‌: من اصلا انتقادات از استرلینگ را متوجه نمی‌شوم. او همیشه کیفیت بالایی در بازی‌های خود داشته است و مهره موثری برای تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس محسوب می‌شود. به نظرم او در بازی برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی عملکرد خوبی داشت و در حمله خیلی خوب ‌اضافه شد. رحیم بازیکن قدرتمند است. من از وقتی که به منچسترسیتی آمدم هماهنگی خوبی در تیم داشتم. امیدوارم او  مدت‌ها در منچسترسیتی باقی بماند. متاسفم که او در جام جهانی روسیه نتوانست گلزنی  کند  ولی باید این را بگویم که این دلیلی برای کیفیت پایین او محسوب نمی‌شود و منتقدان باید احترام بیشتری برای استرلینگ قائل شوند.

دو تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس و بلژیک فردا در سن پترزبورگ با قضاوت علیرضا فغانی، داور ایرانی برابر هم به میدان خواهند رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه