English

ساعت پخش مسابقات جام‌جهانی در هجدهمین روز

مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی دوشنبه با برگزاری دو مسابقه دیگر ادامه خواهد یافت.

ساعت پخش مسابقات جام‌جهانی در هجدهمین روز

به گزارش خبرگزاری موج، در روز هجدهم جام جهانی 2018 روسیه و در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها دو مسابقه برگزار می‌شود که به شرح زیر است:

ساعت ۱۸:۳۰، برزیل – مکزیک، ورزشگاه سامارا

شاگردان تیته بعد از کسب ۷ امتیاز در مرحله گروهی در حالی به مصاف مکزیک می‌روند که کاستا را در اختیار ندارند و احتمالا مارسلو هم به این بازی نمی‌رسد. درخشش کوتینیو در بازی‌های اخیر، کاملا توانسته در تیررس رسانه‌ها قرار بگیرد. مکزیک نیز بعد از شکست غافلگیر کننده برابر سوئد حالا به خوبی می‌داند کار سختی دراین مرحله دارد. آن‌ها به تیم یک هشتم معروف هستند چون ۵ دوره جام جهانی است که در این مرحله حذف می‌شوند. حالا هم کار سختی در انتظار مکزیکی‌هاست.

بعد از حذف آلمان، آرژانتین، پرتغال و اسپانیا به عنوان مدعیان قهرمانی، حالا آزمونی سخت در انتظار برزیل است و باید دی آیا این تیم می‌تواند به مرحله بالاتر صعود کند یا شگفتی دیگری رقم می خورد.

ساعت ۲۲:۳۰، بلژیک – ژاپن، ورزشگاه روستوف

شاید آسان‌ترین مصاف برابر بلژیک رویارویی با ژاپن باشد. دیداری که انتظار می‌رود با انجام بازی یک طرفه از سوی یکی از مدعیان قهرمانی انجام گیرد. بلژیک تیم شکست ناپذیر این روزهای فوتبال جهان در حالی با ژاپن بازی می‌کند که در بازی قبل برابر انگلیس در غیاب خیلی از نفرات اصلی خود از جمله لوکاکو و هازارد توانست برنده از زمین خارج شود.

ژاپن نیز با ۴ امتیاز و به دلیل کارت زرد کمتر راهی این مرحله شد. این دو تیم  در جام جهانی ۲۰۰۲ هم برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه