English

بیرانوند:

اگر قرار باشد در آسیا فوتبال‌ را ادامه دهم پرسپولیس را تنها نمی گذارم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر قرار باشد در آسیا فوتبال‌مان را ادامه دهیم به هیچ وجه پرسپولیس را تنها نمی‌گذاریم.

اگر قرار باشد در آسیا فوتبال‌ را ادامه دهم پرسپولیس را تنها نمی گذارم

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا بیرانوند در مراسم استقبال از دو ملی‌پوش خرم‌آبادی که در باغ گلستان برگزار شد، گفت: پنج سال با پرسپولیس قرارداد دارم و افتخاری بود با چشم بسته قرارداد بستم که دو سال پشت سر هم قهرمان لیگ برتر شدیم. 

 وی ادامه داد: به هر حال افتخاری شد که من و وحید بازی‌های خوبی انجام بدهیم و پیشنهادی‌هایی بعد از آن آمده، وحید که بازیکن آزاد است و بنده چون قرارداد دارم همه هوادارهای پرسپولیس فوتبالی هستند و فکر می‌کنم از رفتن ما به تیم‌های خوب اروپایی استقبال کنند. 

بیرانوند تأکید کرد: اگر قرار باشد در آسیا فوتبال‌مان را ادامه دهیم به هیچ وجه پرسپولیس را تنها نمی‌گذاریم. این موضوع را هم به مدیرعامل پرسپولیس گفته‌ام که خودشان هر طور صلاح می‌دانند و اگر من بمانم مطمئن باشید نمی‌گذارم وحید هم برود. 

 این دروازه‌بان ملب پوش در ادامه گفت: قبل از جام جهانی 2018 روسیه خیلی از من انتقاد می‌شد و تحت فشار بودم و با عملکرد خیلی خوب رونالدو در چمپیونز لیگ و شوخی‌ای که با او کردم خیلی‌ها من را مسخره کرده و طنز می‌ساختند که این موارد برایم انگیزه می‌شد و با دعای خیر پدر و مادرم، خانواده‌ام و دعای همشهری‌هایم و مردم کشورم خدا را شکر پنالتی کریس را گرفتم. 

 وی اضافه کرد: موقع پنالتی گفتم خدایا خیلی سختی کشیده‌ام و الان جلوی کسی هستم که برای ششمین توپ طلا تلاش می‌کند و قبل از جام جهانی تمام کارهای رونالدو به‌ویژه پنالتی‌هایش را آنالیز کرده بودم و واقعاً یک لحظه تمرکز کردم چون یکی از شانس‌های زندگی‌ام بود اگر با پشت پا به وسط دروازه هم می‌زد گل می‌شد اما چشم‌هایم را بستم و به همان مکانی که تمرکز کردم رفتم. 

بیرانوند افزود: ناخودآگاه با گرفتن پنالتی چشم‌هایم رفت و احساس کردم دنیا را بغل و جواب تمام سختی‌هایم را گرفته‌ام و فقط به مردم عزیز لرستان و خرم‌آباد فکر می‌کردم که هر جا بروند می‌توانند به این کار کوچک من و آقا وحید افتخار کنند. 

 دروازه‌بان تیم ملی فوتبال با لایی امیری به مدافع اسپانیا هم شوخی کرد و افزود: فکر می‌کنم پیکه با این لایی از بارسا جدا شود! تبریک می‌گویم به وحید که واقعاً با دل و جان و تمام وجود جنگید. 

 وی گفت: از مسئولان می‌خواهم به ورزش لرستان توجه کنند، چون مطمئن هستم علی‌رضا و وحیدهای زیادی در لرستان وجود دارد که نیاز به حمایت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی