English

فیفا:

ایران رقابت شانه به شانه‌ای مقابل بهترین تیم جهان داشت

سایت فدراسیون جهانی فوتبال درباره عملکرد تیم ملی اعلام کرد: ایران یک عملکرد خوب دیگر داشت. به گفته کریم انصاری‌ فرد، آن‌ها رقابت شانه به شانه‌ای مقابل بهترین تیم جهان داشتند.

ایران رقابت شانه به شانه‌ای مقابل بهترین تیم جهان داشت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سایت فیفا در گزارشی با اشاره به نتیجه تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال، نوشت: ایران در آخرین بازی مرحله گروهی خود در جام جهانی 2018 روسیه با پرتغال بازی کرد در شرایطی که برای صعود از گروهش به سه امتیاز مسابقه نیاز داشت. به نظر می‌رسید کریستیانو رونالدو خطرناکترین بازیکن ایران در این مسابقه باشد. تیم ملی به خوبی رونالدو را مهار کرد و به CR7 فرصت گلزنی داده نشد اما ناگهان شوت غیرقابل کنترل کوارشما پرتغال را در لحظات پایانی نیمه نخست پیش انداخت.

فیفا هم‌چنین به پنالتی پرتغال و مهار آن توسط علیرضا بیرانوند پرداخت و از قول دروازه‌بان ایران نوشت: از اینکه مانع گلزنی رونالدو شدم خوشحالم. او یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران فوتبال است.

سایت فدراسیون جهانی فوتبال درباره عملکرد تیم ملی اعلام کرد: ایران یک عملکرد خوب دیگر داشت. به گفته کریم انصاری‌ فرد، آن‌ها رقابت شانه به شانه‌ای مقابل بهترین تیم جهان داشتند. در نهایت ایران به یک گل رسید. یک گل بیش‌تر مقابل پرتغال می‌توانست باعث صعود آن‌ها شود، بالاتر از اسپانیا و پرتغال. کی‌روش بارها در مصاحبه‌هایش در روسیه گفت که ما این‌جا هستیم تا رویای خود را تا جایی که امکان دارد زنده نگاه داریم. و تیمش این رویا را تا آخرین لحظات حفظ کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه