English

فراز فاطمی:

شکست پرتغال دور از دسترس نیست

یک کارشناش فوتبال گفت: اگر بازیکنان ما مثل بازی های گذشته انگیزه لازم را داشته باشند، شکست پرتغال دور از دسترس نیست.

شکست پرتغال دور از دسترس نیست

فراز فاطمی کارشناس فوتبال ایران قبل از دیدار سرنوشت ساز تیم ملی مقابل پرتغال در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در گفتگو با خبرنگار موج با بیان این که بازی امشب ایران با پرتغال بازی مرگ و زندگی است، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم از این گروه صعود کنیم باید 3 امتیاز این بازی را بگیریم و اگر بازیکنان ما مثل فرم بازی قبل باشند و مثل بازی های گذشته انگیزه لازم را داشته باشند، شکست پرتغال دور از دسترس نیست.

وی گفت: پرتغال نشان داد که در خط دفاعی مشکلات زیادی دارد ولی در خط حمله بازیکنان توانمندی مثل رونالدو را در ترکیب دارد.

این کارشناس فوتبال در ادامه افزود: اگر بازیکنان ما بتوانند رونالدو و خط حمله تیم پرتغال را مهار کنند و با توجه به این که تیم پرتغال در خط دفاعی دچار مشکلات زیادی است، بچه های توانمند خط حمله تیم ملی کشورمان می توانند از این ضعف استفاده کرده و برنده این بازی باشند.

فاطمی درمورد ترکیب  تیم ملی کشورمان گفت: ما در این بازی نیاز به برد داریم بازیکنانی مثل علیرضا جهانبخش باید از اول بازی کنند و فکر می کنم به احتمال زیاد آقای کی روش امروز از اول بازی از این بازیکنان استفاده می کند.

وی در پایان در خصوص پیش بینی نتیجه بازی آخر تیم ملی گفت: من فکر می کنم این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع ایران به پایان می رسد و به امید خدا پیروز این بازی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه