English

ساعت پخش مسابقات جام‌جهانی در دوازدهمین روز

در ادامه رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه، امروز دوشنبه 4 دیدار برگزار می‌شود.

ساعت پخش مسابقات جام‌جهانی در دوازدهمین روز

به گزارش خبرگزاری موج، رقابت‌ های جام جهانی 2018 روسیه دو شنبه 4 تیر با برگزاری چهار دیدار ادامه خواهد یافت. تا دوازدهمین روز این رقابت‌ها برگزار شود..ساعت پخش مسابقات در دوازدهمین روز به شرح زیر است:

ساعت ۱۸:۳۰/ اروگوئه- روسیه ورزشگاه سامارا

در اولین دیدار روز دوازدهم جام جهانی ۲۰۱۸ تیم‌های ملی فوتبال اروگوئه و روسیه به مصاف هم می‌روند. روسیه میزبان که صعودش به مرحله حذفی قطعی است برای سرگروهی به مصاف یاران سوارز می‌رود. این دیدار از ساعت ۱۸:۳۰ ذر ورزشگاه سامارا برگزار می‌شود.

ساعت ۱۸:۳۰/ عربستان- مصر ورزشگاه وولگوگارد

تیم‌های عربستان و مصر در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه وولگوگارد به مصاف هم می‌روند. هر ۲ تیم شانسی برای صعود به مرحله حذفی ندارند و فقط برای اعاده حیثیت به مصاف هم می‌روند.

 

ساعت ۲۲:۳۰/ ایران- پرتغال ورزشگاه سارانسک

شاید بتوان به جرات گفت: حساس‌ترین دیدار روز دوازدهم جام جهانی ۲۰۱۸ بین تیم‌های ملی فوتبال ایران و پرتغال برگزار می‌شود. شاگردان کی روش با پیروزی برابر یاران رونالدو می‌توانند برای اولین بار به دور دوم جام جهانی صعود کنند. این دیدار ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه سارانسک برگزار می‌شود.

ساعت ۲۲:۳۰/ مراکش- اسپانیا ورزشگاه کالینینگراد

در آخرین دیدار روز دوازدهم جام جهانی ۲۰۱۸ تیم‌های ملی فوتبال مراکش و اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه کالینینگراد به مصاف هم می‌روند. مراکشی‌ها دیگر امیدی به صعود ندارند و فقط برای اعاده حیثیت به مصاف اسپانیا می‌روند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمد

    من امید دارم ایران برنده میدان است نه پرتغال

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه