English

تهران میزبان مسابقات کشوری فری رانینگ و فایت رنجر

رئیس و بنیانگذار سبک بین المللی فایت رنجر از برگزاری مسابقات کشوری فری رانینگ و فایت رنجر در استان تهران خبر داد.

تهران میزبان مسابقات کشوری فری رانینگ و فایت رنجر

حسین شجاعی زاده در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج، بیان داشت: سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور فایت رنجر با حضور ورزشکاران سراسر کشور در تاریخ 14 و 15 تیرماه در تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی حضور بیش از 500 رزمی کار فایت رنجر در این دوره از مسابقات کشوری می شود، افزود: به نفرات برتر این مسابقات جایزه نقدی سه میلیون تومانی تعلق خواهد گرفت.

رئیس و بنیانگذار سبک بین المللی فایت رنجر گفت: این رقابت ها در استایل های مبارزات رینگی کیک بوکسینگ و هنرهای نمایشی می باشد.

استاد شجاعی زاده با بیان اینکه مسابقات با مجوز فدراسیون ورزش های رزمی در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود، گفت: منتخبین این مسابقات به اردوی تیم منتخب کشور برای حضور در مسابقات جهانی دعوت می شوند.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات فری رانینگ در تاریخ 22 تیرماه در تهران خبرداد، و گفت: پیش بینی می شود در این مسابقات بیش از 700 ورزشکار از کل کشور شرکت داشته باشند.

این مسوول ورزشی با بیان اینکه فری رانینگ ورزشی کامل تر از پارکور می باشد، افزود: جایزه نقدی 3 میلیون تومانی در انتظار نفرات برتر این دوره از مسابقات کشوری می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه