English

پیش بینی سایت انگلیسی از نتیجه دیدار ایران و اسپانیا

سایت انگلیس نتیجه بازی اسپانیا و ایران را در قالب رقابت های جام جهانی پیش بینی کرد.

پیش بینی سایت انگلیسی از نتیجه دیدار ایران و اسپانیا

به گزارش خبرگزاری موج، سایت رئال اسپورت انگلیس نتیجه دیدار دو تیم ایران و اسپانیا را در قالب رقابت های جام جهانی 2018 روسیه پیش بینی کرد به گفته این سایت انگلیسی ایرانی ها می توانند تا پایان نیمه اول بازی را با خط دفاعی مستحکم خود این دیدار را با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برساند و به نوعی سبب عصبانیت بازیکنان تیم حریف شوند.

اسپانیایی ها نیز در نیمه دوم دیدار  تلاش می کنند تا با ایجاد کانال های از گوشه های زمین راهی را برای ارسال توپ به میانه زمین ایجاد کنند تا در نهایت 3 گل را به ثمر رسانده و پیروز این دیدار شوند.

در ادامه این سایت اظهار کرد: اسپانیایی ها در مصاف با ایران تمام تلاش خود را می کنند تا ایران را شکست داده و جایگاه خود را در بین 16 تیم برتر جهان در مرحله بعدی مسابقات مستحکم کنند.

این سایت انگلیسی همچنین سردار آزمون و دیگو کاستا را امید های هر دو تیم ایران و اسپانیا عنوان کرده است و به نوعی که هر دوی آن ها می توانند نتیجه بازی خود را برای تیمشان تغییر دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • سعیدخان

    سلام.ایران 2 یک اسپانیارو میزنه و اسپانیا در کل آچمز خاهد بود از برد ایران.فقط کاش یه مرد پیدامیشد برای این پیش بینی من یه کمک مالی میکرد تا زندگیم سرو سامان بگیره.با سپاس

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه