English

علی دایی:

احتمال قهرمانی برزیل و آلمان بیش‌تر از دیگر تیم‌ها است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: به نظر من تیم های برزیل و آلمان بیش‌تر از دیگر تیم‌ها از بخت قهرمانی در این دوره برخوردارند.

احتمال قهرمانی برزیل و آلمان بیش‌تر از دیگر تیم‌ها است

به گزارش خبرگزاری موج، علی دایی، پیشکسوت فوتبال ایران و آقای گل جهان گفت‌وگوی کوتاهی را با پایگاه خبری یورونیوز درباره جام جهانی انجام داده که شرح این مصاحبه را در پایین می‌خوانید.

یورونیوز: با توجه به غیرقابل پیش‌بینی بودن ورزش فوتبال و کم شدن فاصله بین تیم‌های بزرگ و کوچک آیا این دوره از رقابت‌های جام جهانی ممکن است با شگفتی‌های بسیار همراه باشد؟

علی دایی: «به نظر من در رقابت‌های این دوره شگفتی زیادی رقم نخواهد خورد زیرا درست است که تیم‌های کوچک‌تر در سال‌های گذشته خودشان را بالاتر کشیدند و سعی کردند فاصله با رقیبان بزرگ را کم‌تر و کم‌تر کنند اما تیم‌های بزرگ هم پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند. شما اگر دقت کنید می‌بینید که به عنوان مثال انگلیس تیم سال‌های گذشته نیست و بسیار بهتر شده، یا فرانسه که از دوره‌های پیش بسیار قدرتمندتر شده، همین‌طور درباره برزیل و آلمان که همیشه تیم‌های قدری هستند و اسپانیا که این دوره خیلی خوب شده، در مجموع پنج یا شش تیم بسیار قدر در این دوره حضور دارند و این احتمال وقوع شگفتی را کم می‌کند.»

یورونیوز: از نظر شما کدامیک از تیم‌های حاضر در مرحله نهایی رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه بیش‌ترین بخت را برای قهرمانی در این دوره دارند؟

علی دایی: «به نظر من تیم های برزیل و آلمان بیش‌تر از دیگر تیم‌ها از بخت قهرمانی در این دوره برخوردارند.»

یورونیوز: از بین بازیکنان سی و دو تیم حاضر در جام جهانی روسیه به جز ایران کدام بازیکن یا بازیکنان بیش‌تر از بقیه نگاه شما را به خود جلب می‌کنند؟

علی دایی: «ما بازیکنان بسیار بزرگی را داریم که در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند و هر کدام از آن‌ها برای تیم‌های خود وزنه‌ای به حساب می آیند اما از نظر من سطح لیونل مسی با دیگران کاملا متفاوت است، من به شخصه از نظر فوتبالی مسی را خیلی می‌پسندم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی