English

دیبالا:

دوست دارم که باز هم با پوگبا در یووه هم بازی شوم

ستاره آرژانتینی یوونتوس می گوید: از بازگشت پوگبا بسیار استقبال خواهم کرد. او بازیکن بزرگی است و می‌تواند کمک زیادی به تیم کند. بسیار دوست دارم که باز هم با هم در یووه هم بازی شویم.

دوست دارم که باز هم با پوگبا در یووه هم بازی شوم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، پل پوگبا در طول دوران حضورش در یوونتوس از  بهترین‌ها بود و به یکی از بهترین و آماده‌ترین هافبک‌های فوتبال جهان تبدیل شد و مورد توجه تیم‌های بزرگ قرار گرفت و در نهایت تصمیم گرفت که به منچستریونایتد برود.

این بازیکن فرانسوی در بازگشت به شیاطین سرخ نتوانسته عملکرد خوبی از  خود نشان دهد و اختلاف او با ژوزه مورینیو باعث شده تا خبرهای زیادی درباره احتمال بازگشت او به یوونتوس به گوش رسد.

پائولا دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس بسیار دوست دارد که پوگبا به یووه برگردد. او گفت‌:  من حتی بعد از جدایی پوگبا رابطه بسیار خوبی با او دارم و هنوز با هم در ارتباط هستیم. بسیار خوشحالم که خبرهایی درباره احتمال بازگشت پوگبا را می‌شنوم.

او ادامه‌ داد: از بازگشت پوگبا بسیار استقبال خواهم کرد. او بازیکن بزرگی است و می‌تواند  کمک زیادی به تیم کند. من و پوگبا روش‌های زیادی را برای خوشحالی کردن بعد از گل ابداع کرده بودیم. بسیار دوست دارم که باز هم با هم در یووه هم بازی شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه