English

صلاح:

فکر می‌کنم بتوانم به بازی نخست جام جهانی برسم

ستاره مصری تیم لیورپول درباره حضورش در جام جهانی گفت: وقتی مصدوم شدم اول فکر می‌کردم جام جهانی را به طور کامل از دست داده‌ام. خیلی ناراحت کننده و شوک آور بود ولی فکر می‌کنم بتوانم به بازی نخست برسم.

فکر می‌کنم بتوانم به بازی نخست جام جهانی برسم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، محمد صلاح در فینال لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت. در نهایت تیمش سه بر یک در فینال لیگ قهرمانان اروپا باخت و از رسیدن به عنوان قهرمانی باز ماند.

محمد صلاح درباره اتفاقات لیگ قهرمانان اروپا، گفت‌: مصدومیت و ترک زمین در فینال لیگ قهرمانان بدترین خاطره فوتبالی من محسوب می‌شود. متاسفم که چنین اتفاقی رخ داد و نتوانستم هواداران لیورپول را خوشحال کنم.

 تیم‌ ‌ملی فوتبال مصر در اولین بازی خود در جام جهانی 2018 روسیه باید برابر اروگوئه به میدان برود. دیداری که حضور صلاح در آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ستاره مصری در پایان، گفت‌: وقتی مصدوم شدم اول فکر می‌کردم جام جهانی را به طور کامل از دست داده‌ام. خیلی ناراحت کننده و شوک آور بود ولی فکر می‌کنم بتوانم به بازی نخست برسم. برای ما همین که به جام جهانی روسیه صعود کرده‌ایم دستاورد بزرگی است و مانند این است که ‌اسپانیا قهرمان جام جهانی شده است. خوشحال هستیم که در جام جهانی حضور داریم و در این رقابت‌ها با تمام توان بازی خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه