English

کاسیاس:

رونالدو نمونه دیوانگی محض است

سنگربان سابق رئال مادرید گفت: تا الان هیچ بازیکنی را مانند رونالدو ندیده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی وجود داشته باشد که بتواند به اندازه رونالدو برای رئال تاثیر گذار باشد. رونالدو کارهایی انجام میدهد که سخت می‌شود آنها را باور کرد. او نمونه دیوانگی محض است.

رونالدو نمونه دیوانگی محض است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو بعد از آن که توانست در سال ۲۰۰۹ با منچستر یونایتد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد با ۹۴ میلیون یورو راهی رئال مادرید شد.

این بازیکن پرتغالی با پیراهن رئال افتخارات و عنوان‌های زیادی را به دست آورد. از چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تا کسب چهار توپ طلا با پیراهن کهکشانی‌ها و چندین و چند عنوان و افتخار دیگر. او بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید است و محبوبیت زیادی در بین هواداران تیمش دارد.

بعد از پیروزی رئال در دیدار برابر لیورپول و قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای سومین فصل پیاپی رونالدو سخنانی را بر زبان آورد که حسابی هواداران رئال را نگران کرد تا جایی که او به نوعی خبر از جدایی خود از کهکشانی‌ها داد.

ایکر کاسیاس  به جدایی رونالدو واکنش نشان داد و گفت: تا الان هیچ بازیکنی را مانند رونالدو ندیده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی وجود داشته باشد که بتواند به اندازه رونالدو برای رئال تاثیر گذار باشد. رونالدو کارهایی انجام میدهد که سخت می‌شود آنها را باور کرد. او نمونه دیوانگی محض است. رونالدو بهترین بازیکنی است که با او هم‌بازی بوده‌ام و مسی هم بهترین بازیکنی که روبرویش به میدان رفته‌ام.

رونالدو یک مبارز و رقیب واقعی است

او ادامه داد: فکر می‌کنم از سخنان رونالدو برداشت بدی شد. او باید در رئال مادرید باقی بماند و قصد ترک این تیم را ندارد. رونالدو این توانایی را دارد که در یک فصل ۵۰ گل به ثمر برساند. او یک مبارز و رقیب واقعی است.

کاسیاس در ادامه سخنان خود به ستایش از سرخیو راموس پرداخت و گفت: راموس یک مدافع واقعی است. دوست دارم برای همیشه در رئال باقی بماند چرا که به او نیاز داریم. از نظر من راموس بهترین مدافع مرکزی جهان است.

سنگربان سابق رئال مادرید درباره علاقه نیمار به حضور در رئال گفت: این طبیعی است که هر بازیکنی دوست داشته باشد در رئال بازی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه