English

هاینکس:

کسی نمی‌داند چه تیمی فینالیست خواهد شد

سرمربی بایرن مونیخ با تساوی مقابل رئال مادرید گفت: هرگز کسی نمی‌داند چه تیمی فینالیست خواهد شد. باید منتظر ماند. رم و لیورپول؟؟؟ به نظر می‌رسد لیورپول شانس بیش‌تری دارد.

 کسی نمی‌داند چه تیمی فینالیست خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، بایرن مونیخ سه‌شنبه شب به مصاف رئال مادرید رفت و با وجود تساوی دو بر دو مقابل حریف از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا باز ماند.

یوپ هاینکس پس از بازی گفت: اگر دو بازی را نگاه کنید ما تیم برتر بودیم. صعود نکردن در این شرایط اتفاق خیلی تلخی محسوب می‌شود. امروز دو تیم فوتبالی در سطح بین‌المللی ارائه دادند. رئال مادرید باید به کیلور ناواس تبریک بگوید چون او فوق‌العاده بود. در دقایق پایانی مهارهای خیلی خوبی داشت. ما گل دوم را به مادرید هدیه دادیم. آن‌ها در خانه خود تنها بر اساس ضد حمله بازی کردند. خیلی وقت بود که بایرن را به این خوبی ندیده بودم هرچند ما مصدومان زیادی داشتیم.

سرمربی بایرن مونیخ افزود: باید دو بازی را در نظر داشته باشید. در آلیانز مجبور شدیم آرین روبن و بواتنگ را تعویض کنیم. جایگزین کردن بازیکنان آسیب دیده آسان نیست. ما پنج بازیکن اصلی‌مان را از دست دادیم. به دنبال مقصر نیستم اما همه چیز آشکار بود.

هاینکس در پایان فصل از بایرن جدا می‌شود. سرمربی آلمانی درمورد آخرین بازی‌اش در لیگ قهرمانان گفت: آخرین بازی من در این رقابت‌ها در سال ۲۰۱۳ بود که توانستیم دورتموند را در فینال شکست دهیم. هرگز نمی‌خواستم دوباره بر نیمکت بنشینم. این شرایط کاملا خاص بود. دوباره مربیگری نخواهم کرد. این بهترین تصمیم است. افراد کمی در ۷۲ سالگی چنین ماجراجویی‌ها دارند. خیلی ناراحت هستم چون در ۹ ماه تیم فوق‌العاده‌ای تشکیل دادیم اما نتوانستیم آن‌ها را به جایزه‌ای که شایسته‌اش بودند برسانیم.

او به تمجید از خامس رودریگس پرداخت و گفت: خامس بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت اما در دقایق پایانی خسته شده بود. می‌خواستم در کنار خاوی مارتینس بازیکن دیگری داشته باشم که خوب ضربه سر بزند. به همین خاطر رودریگس را تعویض کردم.

هاینکس به اشتباه بزرگ اولریش در درون دروازه اشاره کرد و گفت: او سال خیلی خوبی را پشت سر گذاشت. در دیدار دیشب دچار اشتباه شد و تصور می‌کرد می تواند توپ را با دستانش مهار کند اما زمانی که متوجه شد نمی‌تواند این کار را انجام دهد عصبی شد.

سرمربی بایرن مونیخ درباره بازی امشب اظهار کرد: هرگز کسی نمی‌داند چه تیمی فینالیست خواهد شد. باید منتظر ماند. رم و لیورپول؟؟؟ به نظر می‌رسد لیورپول شانس بیش‌تری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه