English

تاج:

۱۳ میلیارد برای کمپ تیم ملی فوتبال هزینه کردیم/ در جام جهانی در گروه زندگی قرار داریم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: ما ۱۳ میلیارد برای کمپ تیم ملی فوتبال هزینه کردیم و بهترین چمن را آماده کرده‌ایم که این کمپ در برج ۵ یا ۶ آماده افتتاح است.

۱۳ میلیارد برای کمپ تیم ملی فوتبال هزینه کردیم/ در جام جهانی در گروه زندگی قرار داریم

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال صبح یک‌شنبه در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال بانوان که در هتل آکادمی ملی فوتبال در حال برگزاری است، اظهار کرد: خوشحالیم که در جام جهانی همه تیم‌هایی که به جام جهانی راه پیدا کرده‌اند بهترین شرایط را دارند. من اعتقاد دارم انتقاد باید به جا و درست باشد. ما دومین تیمی هستیم که به جام جهانی راه پیدا کردیم و باید به جوانان خود افتخار کنیم. ما باید بتوانیم بازی‌های آبرومندانه و خوبی را در روسیه به نمایش بگذاریم. من نمی‌توانم بگویم که ما در گروه خودمان پرتغال را شکست می‌دهیم و یا در برابر اسپانیا و مراکش به برتری دست پیدا می‌کنیم بلکه می‌گویم باید سه بازی آبرومندانه و خوبی را به نمایش بگذاریم.

او افزود: بانوان ما نیز باید با حفظ کرامت انسانی و شئونات اسلامی به تایلند اعزام شوند تا بتوانند بهترین نتیجه ممکن را در این بازی‌ها کسب کنند. رسانه‌های ما متاسفانه از رسانه‌های خارجی خط می‌گیرند. رسانه‌هایی که حتی در برخی از آن‌ها خبرنگارش جرات ندارد اسم خود را بنویسد.

تاج گفت: ما در اولین دوره رقابت‌ های قهرمانی آسیا در فوتبال بانوان به مقام قهرمانی دست پیدا کردیم. الان نیز سعی داریم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم و به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم. ضمن این که امیدوارم تیم امید ما نیز بعد از ۴۴ سال بتواند به المپیک راه پیدا کند.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به این که باید از منتقدان سازنده تشکر کرد خاطرنشان کرد: انتقادهایی قابل احترام هستند که بتوانند مسیر درستی را به مسوولان نشان دهند. اما متاسفانه عده‌ای از رسانه‌ها و از برخی سایت‌ها از ما سوال می‌پرسند که در جایگاه آن‌ها نیست.

تاج ادامه داد: ما ۱۳ میلیارد برای کمپ تیم ملی فوتبال هزینه کردیم و بهترین چمن را آماده کرده‌ایم که این کمپ در برج ۵ یا ۶ آماده افتتاح است. این کمپ یکی از بهترین کمپ‌های ماست که به‌زودی ساختمان فوتسال را نیز افتتاح خواهیم کرد. البته ۸۰ درصد ساختمان آماده شده است.

وی اظهار کرد: من امیدوارم بعد از سال‌ها در جام ملت‌های آسیا نیز بتوانیم فینالیست شویم و به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم. البته قرعه‌کشی جام ملت‌هایی آسیا روز شنبه مشخص خواهد شد و بعد از قرعه‌کشی می‌توانیم بگوییم که آیا در گروه مرگ قرار داریم یا زندگی. هرچند من معتقدم ما در جام جهانی نیز در گروه مرگ قرار نداریم بلکه در گروه زندگی قرار داریم.

تاج افزود: بعد از جام جهانی ما بازی‌های آسیایی جاکارتا را پیش‌رو داریم که سرمربی تیم اعزامی (تیم ملی امید) به جاکارتا مشخص شده و به‌زودی اعلام خواهیم کرد.

او در پایان افزود: امیدوارم تیم ملی فوتسال بانوان در رویدادی که در بانکوک تایلند پیش‌رو خواهند داشت و با تیم‌های ازبکستان و ترکمنستان هم‌گروه هستند بتوانند عملکرد موفقی داشته باشند و به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنند.

هم‌چنین محمدرضا ساکت در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تیم ملی در چند ماه گذشته اردوهای فشرده‌ای داشتند و دختران ما با یک کفپوش استاندارد تمرین کردند تا بتوانند نتایج خوبی را در دومین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند کسب کنند.

وی با اشاره به نقش کمرنگ رسانه‌ها در پوشش اخبار بانوان اظهار کرد: امیدوارم رسانه‌ها نقش خود را به عنوان یار دوازدهم فراموش نکنند. هرچند در این مدت نقش کمرنگی در پوشش اخبار فوتبال و فوتسال بانوان داشته‌اند.

دبیر فدراسیون فوتبال در پایان تصریح کرد: تیم ملی فوتسال بانوان در طی این مدت ۱۹ دوره اردو داشته و حتی در تعطیلات در اردو و مسابقه‌های تدارکاتی بوده است. در حقیقت تیمی که به تایلند اعزام می‌شود کامل‌ترین تیم ملی فوتسال بانوان است و ما امیدوار به موفقیت دوباره این تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه