English

پست عجیب سید حسین حسینی/ خداحافظی پرمعنای دروازه بان استقلال

خوردن دو گل در بازی با پیکان باعث شد تا دروازه بان استقلال زیر بار فشارهای کاذب پست عجیبی را منتشر کند و در آن از کلمه پرمعنای خداحافظ استفاده کند.

پست عجیب سید حسین حسینی/ خداحافظی پرمعنای دروازه بان استقلال

به گزارش خبرگزاری موج، استقلال در بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی پیکان را با گل دقایق پایانی امید ابراهیمی شکست داد که در راه رسیدن به این برد ارزشمند خانگی با مصائب فراوانی روبرو شد.

زدن دو گل در همان آغاز نیمه دوم باعث شد تا استقلال برای رسیدن به برد و ماندن در کورس نایب قهرمانی دوباره امیدوار شود اما چند دقیقه بعد سکوها روی سر شفر و بازیکنان با خوردن یک گل غیرمنتظره آوار شد، گلی که سید حسین حسینی در بدترین حالت ممکن و درست در شرایطی که لغزندگی زمین هم برعلیه او بود تا سر بخورد، به شکل بدی دریافت کرد تا دقایق کابوس واری را سپری کند.

این دقایق کابوس وار که توام بود با فشارهای ویرانگر با گل دقیقه پایانی امید تسکین یافت چون استقلال در نهایت سه امتیاز بازی را به خود اختصاص داد تا در رقابت با ذوب آهن و سایپا در راه نایب قهرمانی تا روز پایانی لیگ امیدوار باشد اما حتی این اتفاق هم باعث نشد تا گلر ملی پوش آبی ها از زیر بار فشارهایی که خود آن را ویرانگر توصیف کرد، خارج شود. فشاری که صبر این بازیکن را لبریز کرد تا حسینی در پستی کاملا احساسی به درد دل با هواداران و تشکر از وینفرد شفر پرداخت، مردی که خود از او به عنوان حامی بزرگش در استقلال بعد از طرفداران واقعی این تیم نام برد.

اما این که سید حسین حسینی در پایان این پست از کلمه "خداحافظ" بهره برد کمی شرایط را مبهم کرد چون معمولا این کلمه در شرایطی به کار برده می شود که بازیکن دیگر قصد ماندن یا ادامه کار نداشته باشد. استقلال هنوز چهار بازی بسیار مهم در سه جام پیش رو دارد و از آن مهم تر سیدحسین حسینی که سودای رسیدن به پیراهن تیم ملی و حضور در جام جهانی روسیه به عنوان یکی از سه دروازه بان ایران را در سر می پروراند می داند که الان زمان خوبی برای پرداختن به این مسائل حاشیه ای نیست.

در روزی که سایر دروازه بان های تیم ملی در بازی های مهم لیگ برتر نمایش خوبی ارائه نداده و با خوردن گل های نسبتا بد نتوانستند انتظارات را برآورده کنند سیدحسین حسینی هم دو گل از پیکان دریافت کرد تا در مجموع گلرهایی که امید اول فوتبال دوستان در جام جهانی هستند روز بدی را در کارنامه شان به ثبت رسانده و با این حقیقت مواجه شوند که باید خود را برای رویارویی با این شرایط بد و فشارهای اطراف آن آماده کنند از جمله سید حسین که در اولین فصل از حضور جدی خود در لیگ برتر ایران توانست رکورد گل نخوردن در تاریخ فوتبال باشگاهی را به نام خود ثبت کند.

رکوردی که خود از آن به عنوان دلیل اصلی بالا رفتن انتظارات و فشارهای کاذب اخیر یاد و مدعی شده همه انتظار دارند که او گلی دریافت نکند و مدام کلین شیت به ثبت برساند. سیدحسین که در لیگ هفدهم فصلی رویایی را تجربه کرده و نشان داده می توان روی او به عنوان یکی از سرمایه های اصلی ایران در پست دروازه بانی حساب باز کرد برای رسیدن به جایگاهی که مد نظر دارد باید یک نکته مهم را به خوبی سرلوحه کار خود قرار دهد آن هم این که ظرفیت رویارویی با هر شرایطی چه خوب چه بد را داشته باشد.

پست سید جلال حسینی

وقتی شفر به عنوان مرد تعیین کننده نیمکت استقلال در مقام دفاع از این بازیکن به خاطر گل بدی که در مقابل پیکان دریافت کرد می گوید "سیدحسین حسینی در حال آموختن است و در این راه هر لحظه ممکن است اشتباهی نیز رخ بدهد اما قبل از پرداختن به اشتباه دروازه بان باید از تقصیراتی که متوجه مدافعان استقلال هست، صحبت شود" مسلما حسینی باید انگیزه بیشتری برای مقابله با فشارها پیدا کند نه این که بخواهد با چنین پست کاملا احساسی از زیر بار فشارها شانه خالی کند.

بله، این پست گلر استقلال را نه می توان جدی قلمداد کرد نه خود او می تواند زیاد برای سبک شدن به آن دل ببندد از همین رو سیدحسین حسینی برای پخته تر شدن در راه هدفی که دارد باید این شرایط را به خوبی لمس و مدیریت کند تا به همان جایگاهی که بسیاری برای او متصور شده اند، برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی