English

شرایط تمدید قرارداد شفر تکذیب شد

باشگاه استقلال در بیانیه ای شرایط منتشر شده در مورد تمدید قرارداد شفر را تکذیب کرد.

شرایط تمدید قرارداد شفر تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری موج، در بیانیه تیم استقلال که امروز منتشر شد، آمده است: مذاکرات به صورت مستقیم بین «سیدرضا افتخاری» مدیرعامل باشگاه و «وینفرد شفر» سرمربی استقلال برای تمدید قرارداد ادامه دارد. این در حالی است که شایعه سازی رسانه ها درباره رقم قرارداد، وضعیت تمدید و غیره کذب محض است و باشگاه تمامی این شایعات را قویا تکذیب می کند.

پس از اینکه «علیرضا منصوریان» سرمربی سابق استقلال در گرفتن نتایج لازم ناکام ماند، شفر از 11 مهر 96 رسما سکان هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفت و از هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نیز روی نیمکت استقلال نشست. نتایج حاصله از حضور او آنقدر درخشان بود که استقلال قعرنشین جدول رده بندی لیگ را به جایگاه سوم رساند و توانست آبی پوشان را نیز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مرحله حذفی سوق دهد. 

قرار داد اولیه او مبلغ 280 هزار دلار تا پایان فصل هفدهم لیگ است. البته در شروطی نیز گفته شده در صورتی قرارداد شفر برای سال آینده تمدید می شود که جایگاه تیم در لیگ برتر کمتر از سومی نباشد و یا در جام حذفی استقلال قهرمان شده باشد؛ که در صورت حاصل شدن این شروط قرارداد او تا 650 هزار دلار افزایش خواهد یافت.

حال پیرمرد آلمانی موفق شده به شروط گفته شده عمل کند تا تیمش در لیگ برتر هم اکنون با 44 امتیاز در جایگاه سوم باشد و آبی پوشان نیز خود را در فینال جام حذفی ببینند. 

اما حاشیه سازی رسانه ای از آنجا شروع شده که احساس می شود باشگاه استقلال برای رقمی که خودش پیش از این تعیین کرده است، در حال چانه زنی با شفر است تا سرمربی آلمانی استقلال نیز روز گذشته - پنجشنبه - در نشست خبری پیش از دیدار تمیش مقابل سیاه جامگان بگوید: برای تمدید مذاکرات هنوز به نتیجه نرسیده است، زیرا من دستمزد منصفانه می‌خواهم و طبیعی است اگر موفق شوم، دستمزدم بالاتر می‌رود و اگر موفق نباشم دستمزدم پایین می‌آید.

با این وصف باید گفت تنها دلیل تعویق افتادن تمدید قرارداد سرمربی آلمانی استقلال موضوع مالی است و دلیل چانه زنی باشگاه هم روند صعودی قیمت دلار است که با احتساب دلاری 50 هزار ، قرارداد شفر در صورت تمدید برای لیگ هجدهم حدود 32 میلیارد و 500 میلیون ریال می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه