English

دی بروین:

نمی‌توان من و صلاح را از نظر آماری با هم مقایسه کرد

ستاره بلژیکی منچسترسیتی گفت: من در پست هافبک و در برخی از مواقع هافبک دفاعی بازی کرده‌ام و نمی‌توان من و صلاح را از نظر آماری با هم مقایسه کرد.

نمی‌توان من و صلاح را از نظر آماری با هم مقایسه کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال انگلیس باید چهارشنبه  شب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول برود. بعد از این مسابقه سیتی‌زن‌ها باید شنبه در دربی منچستر برابر منچستریونایتد قرار گیرند که در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانند قهرمانی خودشان را قطعی کنند و به زودترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر انگلیس برسند.

خیلی از موفقیت‌های این فصل منچسترسیتی را باید به پای کوین دی بروین نوشت. ستاره بلژیکی منچسترسیتی در ارزیابی خود از این فصل لیگ برتر، گفت‌: من فکر می‌کنم امسال شایسته انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال بوده‌ام. دلیل اصلی آن را هم یکنواخت بازی کردن و ثباتی می‌دانم که در بازی‌ام داشتم. من واقعا از عملکرد خودم در این فصل راضی هستم و صادقانه باید این را بگویم که انتظار نداشتم که این قدر خوب باشم. باید بتوانم در همه بازی‌هایم همین سطح آمادگی را حفظ کنم.

در کنار این بازیکن، محمد صلاح مصری هم حضور دارد که توانسته در ۳۱ مسابقه  ۲۹ گل برای لیورپول به ثمر برساند و در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گیرد.

ستاره بلژیکی منچسترسیتی در پایان صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: نمی‌شود بازیکنان را به یکدیگر مقایسه کرد. صلاح عملکرد گلزنی خیلی خوبی داشته و فصلی فوق‌العاده‌ را پشت سر گذاشته است. با این حال نظر مردم و کارشناسان برای انتخاب برترین بازیکن مهم است. من در پست هافبک و در برخی از مواقع هافبک دفاعی بازی کرده‌ام و نمی‌توان من و صلاح را از نظر آماری با هم مقایسه کرد.

تنها بلژیکی که توانسته بود عنوان بهترین بازیکن سال برتر را به خود اختصاص دهد، ادن هازارد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه