English

اضافه‌کردن مربی آلمانی به کادرفنی برای فصل بعد؛

شفر با یک مربی آلمانی به تهران بازگشت

سرمربی آلمانی با یک مربی آلمانی به تهران بازگشت.

شفر با یک مربی آلمانی به تهران بازگشت

به گزارش خبرگزاری موج، شفر با یک مربی آلمانی به تهران بازگشت.

سرمربی آلمانی استقلال بعد از یک هفته سفر به تهران بازگشت تا از اولین روز تمرینات استقلال را زیر نظر بگیرد. شفر آلمانی در بازگشت به ایران یک مربی جدید به همراه داشت که قرار است فعلا به عنوان مدرس مربی دروازه بان های استقلال فعالیت کند.


شرودینگر از روز شنبه در تمرینات استقلال حاضر شد

گرهارد شرودینگر از روز شنبه در تمرینات استقلال حاضر شد تا در کنار نامداری عملکرد دروازه بان های استقلال را زیر نظر بگیرد و البته برای نامداری به عنوان یک مدرس جدید عمل کند اما به نظر می رسد شفر با این تصمیم آینده نگری کرده است. این سرمربی آلمانی که تمامی کادر خود را از خارج از کشور انتخاب کرده و تنها طاهری را به عنوان مربی ایرانی پذیرفته، با اضافه کردن یک مربی دروازه بان های جدید نشان داد که برای فصل آینده نیز برنامه ریزی کرده و همچنان می خواهد کادر خود را تقویت کند.

کنفرانس مطبوعاتی وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال تهران


سرمربی آلمانی استقلال البته با این تصمیم به مدیران استقلال نیز یک پیام مهم ارسال کرده و او به آنها اعلام کرده که می خواهد در ایران بماند و مطمئنا تقویت کادرفنی از سوی شفر، پیام دیگری جز این اتفاق نخواهد داشت. سرمربی آلمانی که هنوز برای فصل بعد با آبی ها به توافق نرسیده باید طی روزهای آینده با مسئولان استقلال بر سر میز مذاکره بشیند و حالا مدیران استقلال به خوبی می دانند که شفر بر خلاف برخی شایعات، به دنبال ادامه حضور در ایرن و تکمیل کارهای نکرده خود است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی