English

پله:

مسی فراتر از نیمار است

اسطوره فوتبال برزیل قبل از پیوستن نیمار به بارسلونا همواره از برتری این بازیکن بر مسی می‌گفت اما الان دیگر او هم قبول کرده که مسی فراتر از نیمار است.

مسی فراتر از  نیمار است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از EFE، پله ۷۷ سال سن دارد. او در سال‌های اخیر همواره با بیماری دست و پنجه نرم کرده و چند بار در بیمارستان بستری شده است. اسطوره  فوتبال برزیل قبل از پیوستن نیمار به بارسلونا همواره از برتری این بازیکن بر مسی می‌گفت اما الان دیگر او هم قبول کرده که مسی فراتر از  نیمار است.

پله اسطوره فوتبال برزیل است

پله اسطوره فوتبال برزیل است. او سه بار عنوان قهرمانی در جام جهانی را به دست آورده است و در طول دوران بازیگری خود توانسته ۱۲۸۳ گل به ثمر رساند.

برزیلی‌ها علاقه زیادی به پله دارند و او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان می‌دانند. البته عده زیادی همچنین نظری را قبول ندارند و بهترین بازیکن تاریخ را یک آرژانتینی می‌دانند، چه مارادونا باشد و چه مسی.

پله درباره این سوال که اگر قرار باشد از بین خودش و مارادونا یکی را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ انتخاب کند، پاسخ او کدام بازیکن خواهد بود، گفت‌: من پله را انتخاب می‌کنم.

او درباره این سوال که از دیدن چه بازیکنی در حال حاضر لذت می‌برد، پاسخ داد: با توجه به این که من سه قلب دارم مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار را انتخاب می‌کنم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی