English

گواردیولا:

امسال بهترین سال فوتبال سرخیو بود

سرمربی منچسترسیتی بعد از برتری تیمش برابر چلسی گفت: من فکر می کنم امسال بهترین سال فوتبال سرخیو بوده است.

امسال بهترین سال فوتبال سرخیو بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی به مصاف چلسی رفت و توانست با تک گل برناردو سیلوا این تیم را شکست دهد و با ۷۸ امتیاز در یک قدمی قهرمانی در لیگ برتر قرار گیرد

در این دیدار سرخیو آگوئرو نتوانست در گلزنی موفق باشد و جای خود را به گابریل ژسوس داد با این حال مورد تمجید پپ گواردیولا قرار گرفت.

پپ گواردیولا

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از برتری تیمش برابر چلسی گفت: من فکر می کنم امسال بهترین سال فوتبال سرخیو بوده است. نه تنها او در گلزنی موفق بوده است بلکه توانسته در پاسکاری و دفاع کردن هم پیشقدم باشد. اگر دقت کنید وقتی او توپ را از دست می دهد، اولین کسی است که برای پس گرفتن آن اقدام می کند و تیم حریف را تحت پرس شدید قرار می دهد. من از عملکرد او بسیار راضی هستم. مهم نیست که او نتوانست گلزنی کند تا زمانی که او اینطور بازی کند من از بازی او رضایت دارم. به همین خاطر باید تاکید کنم امسال بهترین سال فوتبالی او بوده است.

منچسترسیتی اکنون ۷۸ امتیاز دارد و ۹ دیدار دیگر باقی مانده است. در صورتی که سیتی ۴ دیدار از ۹ دیدار را با برد به پایان برساند می تواند قهرمانی خودش را در لیگ برتر خیلی زود قطعی کند. 

این مربی موفق در ادامه صحبت های خود گفت: من هیچ وقت با بازیکنانم درباره مسائلی نظیر رکوردزنی صحبت نکردم. در بازی برابر استوک سیتی و بازل در لیگ قهرمانان نیز همینطور بازی خواهیم کرد و هیچ فرقی برای ما نخواهد کرد. ما باید بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم و رکوردها نتیجه کارهایی است که شما انجام می دهید.  ما الان تنها به بازی بعدی خودمان فکر می کنیم و می دانیم که بازیهای دشواری در پیش داریم و نباید به فکر مسائل جانبی نظیر رکوردزنی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه