English

ژیرو:

هیچ بحرانی در چلسی وجود ندارد

مهاجم جدید تیم چلسی گفت: تیم ما فقط در چند بازی نتیجه لازم را کسب نکرده است. این به این معنی نیست که تیم در بحران قرار دارد.

هیچ بحرانی در چلسی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، دو دیدار در ادامه دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برگزار شد که در یکی از بازی ها منچسترسیتی توانست با یک گل چلسی را شکست دهد. برناردو سیلوا در دقیقه ۴۶ تک گل تیمش را به ثمر رساند. با این نتیجه امیدهای چلسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمرنگ تر از قبل شد.

اولیویه ژیرو که در فصل نقل و انتقالات زمستانی از آرسنال راهی چلسی شد، درباره بحران در این تیم گفت:‌ ما بازیکنان همچنان از کونته در تیم هدایت می کنیم و معتقد هستیم هیچ بحرانی در تیم وجود ندارد. تیم ما فقط در چند بازی نتیجه لازم را کسب نکرده است. این به این معنی نیست که تیم در بحران قرار دارد. ما برابر یونایتد و سیتی در خارج از خانه بازی کردیم که بازیهای آسانی نیستند. البته این توان را داشتیم که بهتر از این عمل کنیم ولی دو شکست برابر تیم های بزرگ سیتی و یونایتد به معنای بحران در تیم ما نیست. امروز روز خوبی برای ما نیست و همه بازیکنان ناراحت هستند. الان سوال کردن درباره حمایت از مربی و چنین حرف هایی مناسب نیست.

او در ادامه صحبت های خود گفت: این هفته برای ما خیلی خوب نبود چون رقیب های ما توانستند بازیهای خودشان را با برد به پایان برسانند. از این اتفاق اصلا خوشحال نیستیم ولی ۹ بازی دیگر تا پایان رقابت های لیگ باقی مانده است و اتفاقات زیادی می تواند رخ دهد. باید بتوانیم همه بازیهای باقی مانده را تا پایان فصل با برتری به پایان برسانیم و در جام حذفی هم موفق باشیم. در بازی برابر سیتی هم موقعیت هایی داشتیم ولی نتوانستیم از آن استفاده کنیم. من از وقتی به میدان آمدم تلاش زیادی برای گلزنی کردم ولی نتوانستم موقعیتی روی دروازه حریف ایجاد کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه