English

ونگر:

باید بتوانیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم

سرمربی آرسنال می گوید: الان در شرایط فعلی نمی توان تغییری در تیم ایجاد کرد. فعلا در اواخر فصل قرار داریم و باید بتوانیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم

باید بتوانیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گاردین، آرسنال با توجه به عملکرد ضعیفی که در این فصل داشته است نتایج ضعیفی را به دست آورده تا آرسن ونگر در آستانه اخراج از این تیم باشد.

آرسنال نسبت به فصل قبل ضعیف‌تر شده است

آرسن ونگر درباره وضعیت تیمش گفت: قبول دارم که تیمم نسبت به فصل قبل ضعیف‌تر شده است. ما سال گذشته توانستیم ۷۵ امتیاز کسب کنیم و قهرمان جام حذفی شویم ولی این فصل به اهدافی که از قبل برای خود ترسیم کرده بودیم نرسیدیم. با این حال نگران نباشید من خودم شرایط را به خوبی می‌دانم و در پایان فصل ایرادات را برطرف خواهیم کرد و شرایط را تغییر می دهیم. الان در شرایط فعلی نمی توان تغییری در تیم ایجاد کرد. فعلا در اواخر فصل قرار داریم و باید بتوانیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم و در ادامه برای فصل بعد برنامه ریزی خواهیم کرد تا بهترین اتفاق ها برای آرسنال رخ دهد.

در حالی که آرسنال در لیگ اروپا قرار دارد، نتوانسته است سهمیه لیگ قهرمانان را برای این فصل نیز تاکنون به دست بیاورد و کار بسیار سختی دارد تا به این مهم برسد و به همین خاطر هواداران آرسنال خواستار اخراج ونگر از تیم‌شان هستند ولی ونگر تصمیمی نگرفته است و به نظر فصل بعد نیز روی نیمکت این تیم بنشیند.

ونگر سرمربی تیم آرسنال

ونگر در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از اوزیل پرداخت و گفت‌: انتظارات از اوزیل بسیار بالا است و خود این بازیکن هم‌چنین چیزی را به خوبی می‌داند. گاهی اوقات انتقادات نسبت به این بازیکن ظالمانه است. اوزیل از ابتدا در آرسنال محبوب بود و الان هم فکر می‌کنم که او بازیکن محبوبی است. او بازیکنی است که هر وقت برای تیم بازی کرده است با تمام توان ظاهر شده است و نیازی به این نیست که کسی ثابت کند اوزیل بازیکن بزرگی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه