English

راموس:

بازی سختی مقابل پاری سن ژرمن خواهیم داشت

مدافع رئال مادرید گفت: با جدیت در دیدار برابر پاری ‌سن‌ ژرمن ظاهر خواهیم شد. بازی سختی خواهد بود اما برای رسیدن به هدف تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

بازی سختی مقابل پاری سن ژرمن خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، رئال مادرید در  هفته‌ بیست و هفتم لالیگا به مصاف ختافه رفت و با نتیجه 3 بریک حریف راشکست دهد. 

همه بازی‌ها سخت هستند

سرخیو راموس پس از پیروزی مقابل ختافه در جمع خبرنگاران گفت‌: همه بازی‌ها سخت هستند. در خانه از امتیاز حضور هواداران برخورداریم. همیشه باید توانایی‌هایمان را نشان دهیم که در بازی دیشب (شنبه) رخ داد. پیروزی دوباره و کسب سه امتیاز اهمیت زیادی داشت.

تلاش می‌کنیم به PSG ضربه بزنیم

رئال مادرید سه‌شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری ‌سن‌ ژرمن می‌رود ( دیدار رفت با پیروزی ۳ بر یک سفید پوشان پایان یافت). مدافع ‌اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: لیگ قهرمانان اروپا برای ما اهمیت زیادی دارد. با همین جدیت در بازی سه‌شنبه ظاهر خواهیم شد. بازی سختی خواهد بود اما برای رسیدن به هدف تمام تلاشمان را خواهیم کرد. می‌دانیم برای یک فصل خواهیم جنگید. به بالاترین تمرکز ممکن نیاز داریم. حریف در خط حمله قدرت زیادی دارد اما ما نیز مهره‌های خودمان را داریم. تلاش می‌کنیم بهPSG ضربه بزنیم.

کاپیتان مادرید به دیدار حساس اتلتیکومادرید و بارسلونا اشاره کرد و گفت‌: این بازی را تماشا خواهم کرد چون فوتبال را دوست دارم و چنین دیدارهایی را باید تماشا کرد. اگر دو تیم به تساوی برسند فاصله‌مان کمتر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • طاها

    اون موقع cr7 بود و راموس البا تازه اومده و حالا حالا ها کار دا ره هیچ کس جای راموس رو نمی گیرد اگه راموس بود بازی رفت میبریدم ولی چاریس سن ژرمن یه دونه گل زده بازی برگشت لهشون میکنیم

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه