English

پیروزی مقتدرانه بسکتبال ایران در زمین و برابر قزاقستان

تیم ملی بسکتبال ایران پنجره دوم رقابت های انتخابی جام جهانی را با برد مقتدرانه برابر قزاقستان شروع کرد.

پیروزی مقتدرانه بسکتبال ایران در زمین و برابر قزاقستان

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره دوم رقابت های انتخابی جام جهانی ٢٠١٩ مهمان قزاقستان بود که در این مسابقه با نتیجه 75 بر 54 میزبانش را شکست داد و به بردی ارزشمند در خارج از خانه رسید.
آسمان خراش های ایران در این مسابقه عملکرد خوبی در دفاع و حمله داشتند و قزاقستان که تیم بدون باخت گروه چهارم بود را شکست دادند.
تیم ملی با اینکه در کوارتر اول از میزبانش عقب افتاد اما رفته رفته هماهنگ تر شد و تا انتهای بازی اجازه کار به قزاقستان نداد. کوارتر اول این مسابقه ١٦ بر ١٥ به سود ایران تمام شد.
در کوارتر دوم نیز ایران تیم برتر میدان بود. دو تیم توجه زیادی بر دفاع داشتند و بازی کم امتیاز پیش می رفت اما ایران با هماهنگی بیشتر و به لطف حضور حدادی در زیر سبد برتر بود و کوارتر دوم را نیز ١٦ بر ١٠ تمام کرد.
با ایجاد اختلاف امتیاز تیم ملی با آرامش بیشتری کارش را ادامه داد. بسکتبالیست ها در دفاع هماهنگ و در حمله موفق بودند. قزاقستان که در تمام مسابقه سعی داشت با شوت های پیرامونی اختلاف را کاهش دهد بارهم نمی توانست کاری انجام دهد و کوارتر سوم را نیز ١٥ بر ١٤ واگذار کرد.
در کوارتر چهارم کادر فنی تیم ملی به حدادی استراحت داد و حسن زاده به جای او وارد زمین شد. نوید نیکتاش هم فرصتی برای بازی پیدا کرد. تیم ملی ایران برتری اش را در این کوارتر نیز به حریف تحمیل کرد و کوارتر چهارم را نیز 28 بر 18 به سود خود تمام کرد و در نهایت 75 بر 54 برنده بازی شد.
صمد نیکخواه بهرامی بعد از دو سال دوباره برای تیم ملی ایران به میدان رفت و ٢١ امتیاز در این دیدار کسب کرد.
حامد حدادی نیز ٢٠ امتیاز داشت.
در این مسابقه جا دارد به عملکرد دفاعی خوب آرن داوودی و سعید داورپناه، ریباندهای تاثیرگذار ارسلان کاظمی، فضاسازی های سجاد مشایخی، تاثیرگذاری محمد حسن زاده و شوت های دقیق محمد جمشیدی نیز اشاره کرد.
در این مسابقه اوشین ساهاکیان برای ایران به میدان نرفت و میثم میرزایی و نوید رضایی فر در ثانیه های پایانی وارد زمین شدند.

در ادامه این رقابتها، تیم ملی بسکتبال ایران ششم اسفند در سالن آزادی میزبان عراق خواهد بود.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه