English

زیدان:

آسنسیو و لوکاس بازیکنانی هستند که شایسته بهترین ها هستند

سرمربی رئال مادرید با پیروزی برابر رئال بتیس گفت: آسنسیو و لوکاس هر دو بازیکنانی هستند که شایسته بهترین ها هستند و خوشحالم که در این دیدار هر دو به میدان رفتند و عملکرد خوبی نیز نشان دادند.

آسنسیو و لوکاس بازیکنانی هستند که شایسته بهترین ها هستند

به گزارش خبرگزاری موج، در آخرین بازی یکشنبه از هفته بیست و چهارم لالیگا، رئال مادرید به مصاف رئال بتیس رفت و توانست با نتیجه 5 بر 3 پیروز شود و جایگاه خود در رده چهارم جدول رده بندی را حفظ کرد.

بتیس در فرم بسیار خوبی قرار داشت

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید بعد از این دیدار گفت: بازی دیوانه واری بود ولی من آن را دوست داشتم. بتیس در فرم بسیار خوبی قرار داشت و واقعا بازی زیبا و خوبی به نمایش گذاشت.  می‌دانستیم که بازی بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت. بازی جذاب بود و دو تیم عملکرد خوبی از خود نشان دادند. باید بگویم که ما عملکرد بهتری از خود نشان دادیم و با شایستگی توانستیم به پیروزی برسیم. برای من مهم بود که تیمم ۵ گل توانست در این دیدار به ثمر برساند. مهم نیست که ۳ گل دریافت کردیم.

زیدان

آسنسیو و لوکاس در این دیدار عملکرد خوبی برای رئال مادرید داشتند. آنسیو ستاره جوان اسپانیایی دو بار برای تیمش به گلزنی پرداخت تا سهم عمده ای در این برد داشته باشد.

سرمربی رئال مادرید در پایان با تمجید از ستاره تیم خود گفت: آسنسیو و لوکاس هر دو بازیکنانی هستند که شایسته بهترین ها هستند و خوشحالم که در این دیدار هر دو به میدان رفتند و عملکرد خوبی نیز نشان دادند. امیدوارم در بازیهای بعدی نیز این دو بازیکن را در کنار هم ببینیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی