English

رسول خادم:

نهایت تخفیفات را برای علیرضا کریمی و مربی او گرفتیم

رسول خادم گفت: با وجود همه فشار های وارد شده از سوی کمیته بین المللی المپیک تلاش های تیم دیپلماسی فدراسیون کشتی به ثمر نشست و توانستیم ضمن رفع تعلیق کشتی ایران نهایت تخفیفات را برای علیرضا کریمی و مربی او حمیدرضا جمشیدی بگیریم.

نهایت تخفیفات را برای علیرضا کریمی و مربی او گرفتیم

به گزارش خبرگزاری موج، رسول خادم سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان این که هنوز ترکیب ایران برای قهرمانی آسیا مشخص نیست، اظهار کرد: ترکیب ایران در 2 رقابت بین المللی جام مربیان و کشتی گیران اوکراین و همچنین قهرمانی آسیا خیلی به هم نزدیک است و به همین منظور هنوز برای انتخاب آزاد کاران به جمع بندی نهایی نرسیده ایم اما به زودی اسامی نفرات اعلام خواهد شد.

رئیس فدراسیون کشتی درباره رفع تعلیق کشتی ایران اظهار داشت: خدا را شکر می کنیم با وجود همه فشار های وارد شده از سوی کمیته بین المللی المپیک تلاش های تیم دیپلماسی فدراسیون کشتی به ثمر نشست و توانستیم ضمن رفع تعلیق کشتی ایران نهایت تخفیفات را برای علیرضا کریمی و مربی او حمیدرضا جمشیدی بگیریم.

رسول خادم

وی تاکید کرد: با وجود اینکه رای صادر شده برای علیرضا کریمی مربوط به مسابقات بین المللی است و او می تواند در رقابت های داخلی، انتخابی تیم ملی و در نهایت بازی های آسیایی و جهانی شرکت کند اما از آنجا که رای صادره در خصوص پرونده کریمی و جمشیدی قابل تجدید نظر است فدراسیون کشتی با جدیت تلاش خود را برای کاهش آرای صادره پیگیری می کند.

فدراسیون کشتی از تمامی ظرفیت های خود در دستگاه دیپلماسی استفاده کرد

قهرمان المپیک آتلانتا خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی برای حل پرونده مذکور از تمامی ظرفیت های خود در دستگاه دیپلماسی استفاده کرد اما بطور قطع با توجه به شرایط موجود در کمیته بین المللی المپیک در صورت موارد مشابه با برخورد جدی تر توسط مسئولان بین المللی مواجه خواهیم شد که امیدوارم از سوی مراجع ذیصلاح برای حل این موضوع راهکاری درنظر گرفته شود.

گفتنی است اتحادیه جهانی کشتی با نهایت تلاشی که از سوی فدراسیون کشتی صورت گرفت، با اعمال تخفیفاتی، علی رضا کریمی را تا تاریخ ۲ خردادماه سال ۹۷ از شرکت در میادین کشتی و مربی وی حمید رضا جمشیدی را نیز به مدت دوسال از حضور در عرصه مربیگری محروم کرد.

رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران اوکراین روزهای 4 تا 6 اسفندماه در شهر کی یف و رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا نیز روزهای ۸ تا ۱۳ اسفندماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه