English

پیکه به بارسلونا هشدار داد

جرارد پیکه هشدار داد تا هم تیمی هایش چلسی را دست کم نگیرند.

پیکه به بارسلونا هشدار داد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گاردین، بارسلونا این هفته در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در خانه چلسی به میدان برود و جرارد پیکه هشدار داد تا هم تیمی هایش چلسی را دست کم نگیرند.

دیدار بارسلونا و چلسی همیشه برای تیم اسپانیایی دشواری های زیادی داشته است. لیونل مسی در ۸ دیدار برابر چلسی موفق نشده است دروازه این تیم را باز کند. حالا مسی فرصت این را دارد تا بتواند این طلسم را بشکند و دروازه چلسی را باز کند. تنها برد مسی برابر چلسی هم در اولین بازی برابر این تیم به دست آمد که بارسلونا موفق شد در استمفوردبریج ۲ بر یک به برتری برسد.

هشدار پیکه

انتظارات از تیم ما خیلی بالا است

جرارد پیکه مدافع بارسلونا قبل از این دیدار گفت: انتظارات از تیم ما خیلی بالا است و این می تواند خطرساز شود. من می دانم جو خیلی خوبی در تیم ما حکم فرما است و همه چیز خیلی خوب پیش می رود ولی نباید از الان به این مسائل فکر کرد. دیداری خیلی سخت در لندن خواهیم داشت. چلسی در خانه تیم قدرتمندی است. باید از گذشته درس بگیریم که چه چیزهایی در سالهای قبل تجربه کردیم.  یک روز بعد می تواند به قیمت حذف یک تیم از لیگ قهرمانان تمام شود. 

او در ادامه گفت: ما در لیگ قهرمانان اگر نتیجه بدی بگیریم فصل خودمان را خراب کردیم. به فینال کوپا صعود کردیم و در لیگ نیز شرایط خوبی داریم و به همین خاطر باید در لیگ قهرمانان نیز موفق باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه