English

پوچتینو:

نباید اسیر جو لیگ قهرمانان اروپا شویم

سرمربی تاتنهام به تمجید از عملکرد شاگردانش برابر یوونتوس پرداخت و گفت: ما تیم جوانی هستیم و نباید اسیر جو لیگ قهرمانان اروپا شویم.

نباید اسیر جو لیگ قهرمانان اروپا شویم

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از دیلی میل، تاتنهام و یوونتوس دیشب (سه‌شنبه) در آغاز دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و با نتیجه تساوی بازی به پایان رسید.

با تمرکز بالایی برابر یوونتوس ظاهر شدیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام بعد از نتیجه‌ ارزشمند در زمین یوونتوس گفت‌: بازی را خوب شروع نکردیم ولی توانستیم دو گل به تیمی بزنیم که از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. از نظر مالکیت توپ کاملا نسبت به حریف سرتر بودیم و قدرتمان را به رخ یوونتوس کشاندیم. باعث شدیم یوونتوس در نیمه دوم فوتبال دفاعی بازی کند و فقط به ضد حمله فکر کند تا شانس گلزنی داشته باشد. من فکر می‌کنم که امشب با تمرکز بالایی برابر یوونتوس ظاهر شدیم. وقتی ۲ بر صفر از تیمی عقب هستید آن هم در لیگ قهرمانان اروپا کار سختی برای بازگشت به مسابقه دارید ولی ما توانستیم این کار را ممکن کنیم.

سرمربی تاتنهام در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین، ‌اضافه کرد: انرژی تیم بسیار بالا بود. این را هم در نظر بگیرید ما یک روز نسبت به یوونتوس کمتر استراحت داشتیم. ما شنبه بازی کردیم و یوونتوس جمعه بازی کرد. یک روز برای لیگ قهرمانان اروپا خیلی زیاد است. ما شنبه داربی لندن را پیش رو داشتیم و قبل تر از آن با منچستریونایتد و لیورپول بازی کردیم. فقط می‌توانم تیمم را تمجید کنم. ما نسبت به گذشته با تجربه‌تر شده‌ایم ولی نه در حد یوونتوس حالا یک بازی بسیار حساس در پیش رو داریم. ما تیم جوانی هستیم و نباید اسیر جو لیگ قهرمانان اروپا شویم. در بازی برگشت باید بهتر از امشب باشیم تا به مرحله بعد راه یابیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی